Asiguratorii, obligati sa raspunda in 30 de zile de la primirea reclamatiilor
Asiguratorii si brokerii vor fi obligati sa raspunda la reclamatiile primite in termen de 30 de zile de la data inregistrarii solicitarii, indiferent daca solutia va fi sau nu favorabila, potrivit unui proiect de norma al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).
De asemenea, companiile de asigurare vor elabora, in termen de 30 zile de la intrarea in vigoare a proiectului de norma, proceduri scrise de primire si solutionare a reclamatiilor, inclusiv pe cale amiabila, pe care le vor transmite la CSA, potrivit Mediafax.
Potrivit proiectului de act normativ, denumit Norme prudentiale referitoare la rezolvarea reclamatiilor privind activitatea asiguratorilor, reasiguratorilor si intermediarilor in asigurari si/sau in reasigurari, asiguratorii si brokerii vor infiinta un registru in care vor inregistra toate sesizarile si reclamatiile primite.
In termen de 30 de la intrarea in vigoare a proiectului de norma, societatile de asigurare si brokerii vor elabora un sistem online de primire a reclamatiilor si sesizarilor de la petenti si vor desemna un colectiv de analiza si solutionare a acestora, format din personal de specialitate calificat si cu experienta in domeniul asigurarilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS