Wizz Air prelungește suspendarea zborurilor din România, până în 14 mai. Ce despăgubiri primesc clienții
Zborurile operate de Wizz Air rămân suspendate până pe data de 14 mai, inclusiv, iar pasagerii cu rezervări afectate de această decizie vor primi automat un voucher de 120% din valoarea achitată pentru călătorie, a anunţat, joi, operatorul aerian.
Iniţial, compania aeriană informa că este pregătită să-şi redeschidă baza de la Timişoara începând cu data de 1 mai 2020, dar că reluarea operaţiunilor de zbor depinde de decizia autorităţilor de a elimina sau prelungi actualele restricţii de zbor către şi dinspre România.
Potrivit sursei citate, rutele spre Franţa, Germania, Italia, Spania, Austria, Belgia, Olanda, Elveţia şi Marea Britanie rămân suspendate până pe 14 mai, inclusiv, iar redeschiderea bazei de la Timişoara este amânată pentru data de 15 mai.
"Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client Wizz 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor - care va dura mai mult - şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism - inclusiv agenţiile de turism online - trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele. Wizz Air îşi cere scuze pentru inconvenientele pe care le pot produce aceste restricţii de călătorie clienţilor şi îi asigură că siguranţa şi binele pasagerilor şi ale echipajului rămân principalele priorităţi ale companiei", precizează compania.
Operatorul a anunțat, miercuri, că, odată cu reluarea zborurilor, va introduce măsuri adiționale de igienă pentru a asigura sănătatea și siguranța călătorilor și a echipajelor, în contextul pandemiei cu coronavirus.
Potrivit unui comunicat al operatorului, Wizz Air implementează noi protocoale, în conformitate cu reglementările oficiale, pentru a asigura sănătatea pasagerilor și a echipajului și pentru a sprijini distanțarea fizică în timpul îmbarcării și curățenia sporită la bord.
Astfel, ca parte a măsurilor de protecție a sănătății clienților și a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in și să efectueze orice achiziții de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacțiunea neesențială la aeroport. Totodată, pe toată durata zborului, purtarea măștilor de protecție va fi obligatorie.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 121 de aeronave Airbus A320 şi A321, una dintre cele mai tinere flote din lume şi oferă mai mult de 710 rute din 25 de baze, ce asigură conexiunea între 154 de destinaţii din 45 de ţări. În ultimele 12 luni, un număr de 40 de milioane de pasageri au ales să călătorească cu avioanele operate de Wizz Air.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS