Wizz Air, cota de piata de aproape 31% in Romania, in iunie, inaintea TAROM
Wizz Air a ajuns luna aceasta la o cota de piata de aproape 31% in Romania, inaintea TAROM, care ocupa circa 22%,. Operatorul maghiar a ajuns la 20 de milioane de pasageri pe care i-a transportat din si spre Romania, in opt ani de la lansarea operatiunilor locale.
In 2014, compania a transportat 3,9 milioane de pasageri din si spre Romania, cu 19,9% mai mult raportat la 2013.
Purtatorul de cuvant al companiei, Daniel de Carvalho, a declarat ca la nivel national Wizz Air a acaparat 30,85% din piata, urmat de TAROM, cu 21,79%, Blue Air, cu 11,60%, si 'Altii', cu 35,76%. In Bucuresti, Wizz are 19,85%, devansata de TAROM, cu 27,02%.
"Suntem de opt ani in Romania. Wizz Air este nr. 1, cu 20 de milioane de pasageri transportati pana la sfarsitul lui iunie 2015, din momentul intrarii pe piata, in 2007. Oferim zboruri directe in 15 tari, creand locuri de munca in aviatie pe piata locala, un turism atractiv si, de asemenea, vorbim in limba romana. Daca va uitati la cota de piata, Wizz Air este pe locul I in tara, este in pozitia a doua in Bucuresti si este evident ca zborurile domestice vor contribui la cresterea cotei de piata. Aeroportul din Bucuresti are cel mai mare numar de rute - 38", a spus de Carvalho.
Compania incearca sa creasca incomingul in Romania, in special in Bucuresti.
"Orasul cu cel mai mare trafic de pasageri din reteaua de transport Wizz Air din Romania este Bucuresti si ne-am angajat sa-l dezvoltam ca destinatie de vacanta si pentru afaceri. De aceea, am fi incantati sa promovam Bucurestiul turistic in tari precum Italia si Marea Britanie, in parteneriat cu Bucharest Tourism Board, odata ce vor putea sa inceapa sa implementeze proiectele curente", a adaugat Daniel de Carvalho.
Wizz Air a transportat, in anul fiscal incheiat la 31 martie 2015, peste 16,482 milioane de pasageri, cu 18% mai multi fata de anul anterior. Capacitatea a crescut cu 17%, la 19.012.680 locuri, gradul de incarcare fiind de 86,6%, fata de 85,6% in anul precedent.