Reportaj de pe autostrada care se termina iarna viitoare. Transporturile trec de la "Iarna nu-i ca vara" la "Autostrada nu e farmacie"
"Doamna ministru a tot venit aici, pe santier. In general, sambata ne pomeneam cu ea", zambeste unul dintre cei care lucreaza pe santierul centurii ocolitoare a Constantei, la km 13. Flancata de europarlamentarul PDL Traian Radu Ungureanu, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a vizitat vineri stadiul lucrarilor pe autostrada catre mare, scrie Gandul.
"Ce sunt lisele? Vor exista si puncte de asistenta si de servicii?", isi exprima curiozitatea Traian Ungureanu, care este interesat si de "solutia tehnica" folosita de constructor. Primeste imediat raspunsuri detaliate din partea sefului Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Constanta, care adauga ca in prezent muncitorii sunt nevoiti sa schimbe zilnic opt lise - barele metalice orizontale, de o parte si de alta a drumului - "indoite" de soferii neatenti.
Cu acest prilej, ministrul Transporturilor a dat romanilor o veste buna: pana la sfarsitul anului viitor se va putea circula de la Bucuresti la Constanta in regim de autostrada. Boagiu a spus ca saptamana viitoare va fi definitivat procesul de evaluare a ofertelor depuse pentru cei 20,5 kilometri ai tronsonului Cernavoda-Medgidia.
Pe de alta parte, Anca Boagiu a tinut sa ii laude pe constructori. "Faptul ca astazi, deja, din Constanta o buna parte din trafic s-a mutat pe centura si ca pe 30 septembrie cei 21 de kilometri vor fi finalizati la patru benzi, demonstreaza ca daca vrei cu adevarat se poate si ca nu este cazul sa criticam tot timpul. Echipa de aici este o echipa care merita sa fie laudata", a spus Boagiu.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS