Turkish Airlines a ales aeroportul "Traian Vuia" din Timisoara ca rezerva, in cazul in care aeronavele sale nu vor putea ateriza la Belgrad
Turkish Airlines. Foto: Mediafax
Aeroportul International ”Traian Vuia” din Timisoara a fost ales ca aeroport de rezerva de catre Turkish Airlines, astfel ca, in cazul in care aeronavele companiei turce nu vor putea ateriza pe aeroportul de la Belgrad (Serbia), din cauza cetii, vor fi redirectionate in judetul Timis, a anuntat operatorul turcesc.
Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Aeroportul International ”Traian Vuia” din Timisoara, compania aeroana Turkish Airlines a ales ca, in cazul in care aeronavele sale nu vor putea ateriza, de acum incolo, pe aeroportul din Belgrad (Serbia), din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, in principal a cetii, sa fie redirectionate si sa aterizeze la Timisoara.
”Aceasta decizie a fost luata de catre compania aeriana datorita conditiilor excelente ale infrastructurii existente pe Aeroportul Timisoara: pista de 3.500 de metri care poate asigura aterizarea oricarui tip de aeronava si sistemului de balizaj luminos si de radionavigatie performant pentru aterizare in conditii de vizibilitate redusa. De asemenea, serviciile profesionale oferite pasagerilor si personalul specializat asigura eficienta in desfasurarea in conditii optime a operatiunilor aeriene”, se arata in comunicat.
Intre Timisoara si Belgrad sunt aproximativ 160 de kilometri, distanta care se poate parcurge pe sosea in circa doua ore.
Aeroportul International ”Traian Vuia” din Timisoara mai este folosit ca aeroport de rezerva de catre companiile Air Serbia, Etihad Airways, Lufthansa, Wizz Air si Tarom, in special pe perioada iernii.
Mai multe despre:
#Turkish Airlines#transport aerian
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS