Tiriac: In 20 de ani nu s-a facut nimic pentru infrastructura. Nimeni nu stie unde au disparut banii
Autoritatile nu au facut nimic in ultimii 20 de ani pentru dezvoltarea infrastructurii si nimeni nu stie unde au disparut fondurile alocate pentru proiecte, afirma omul de afaceri Ion Tiriac, cel mai bogat roman, potrivit ultimului Top 300.
"Poate mai prind si eu sa fac patru ore de aici la Oradea cu masina, nu 12. Toate treburile astea noi le platim acum", a spus Tiriac la emisiunea "Dupa 20 de ani", difuzata duminica la Pro TV.
La intrebarea unuia dintre moderatori cu privire la destinatia fondurilor alocate de autoritati pentru lucrarile de infrastructura, omul de afaceri a spus ca nu stie unde au ajuns banii.
"Spune-mi te rog unde s-a dus vreo jumatate de trilion, 500 de miliarde, sa zic numai o parte din PIB-ul ultimilor 20 de ani. Banii astia ar trebui sa-mi arate ceva. Unde sunt? Eu nu stiu", a spus omul de afaceri.
El a adaugat ca a incercat sa afle, in calitate de mare contribuabil la buget, la ce sunt folositi banii incasati din taxe, insa nu a primit un raspuns.
"Niciodata nu mi s-a raspuns nici direct, nici indirect, iar sa fiu sincer eu nu cred ca stie cineva pe unde s-au scurs toti acesti bani", a mai spus Tiriac.
Grupul Tiriac Holdings, controlat de fostul tenisman, are activitati in principal pe segmentele auto, imobiliare, servicii financiare, leasing si transport aerian.
Citeste si:
Ce spune Ion Tiriac despre piata imobiliara, Codul Muncii si despre cum i-a afectat criza afacerile!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS