Taximetriștii protestează din nou față de platformele de car sharing și restricționează circulația în București. Reacția Uber
Peste 1.500 de taximetrişti s-au adunat miercuri dimineaţă, în Piaţa Victoriei din Capitală. Înarmaţi cu vuvuzele, îşi strigă din nou nemulţumirile şi numărul taximetrelor este în creştere.
Taximetriștii au ieşit în stradă pentru a patra oară pentru a protesta faţă de platformele de car sharing. Taximetriştii veniţi din toată ţara spun că vor protesta până când aplicaţiile respective vor fi reglementate.
”Este resistematizată circulaţia în Piaţa Victoriei, prin asigurarea traficului rutier pe două benzi de circulaţie pe sens, în faţa Guvernului României”, a anunţat, miercuri, Brigada Rutieră a Capitalei.
De asemenea, a fost restricţionat traficul rutier pe Şoseaua Kiseleff, între str. Arh. Ion Mincu şi Piaţa Victoriei. La nevoie, poliţiştii vor restricţionat traficul şi pe Str. Paris şi breteaua care leagă Bd. Iancu de Hunedoara de Piaţa Victoriei.
Protestul organizat de Confederaţia Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR) se va desfăşura până la ora 18:00, în Piaţa Victoriei, şi ar urma să participe mai multe asociaţii, printre care şi Federaţia Operatorilor Români de Transport (FORT), informează News.ro
”Cerem Guvernului să renunţe la OUG pentru legalizarea pirateriei în transportul rutier de persoane şi nu înţelegem de ce un vicepremier îi asigură pe „piraţi” că le va rezolva problema prin OUG şi explică necesitatea legiferării prin ordonanţe de urgenţă ca necesitate, motivând urgenţa prin faptul că Preşedintele României trimite legile Parlamentului înapoi, pentru modificare”, au transmis organizatorii.
Potrivit COTAR, Daniel Suciu, ministru al Dezvoltarii şi vicepremier, a făcut declaraţii din care reiese că s-a ocupat direct de construirea cadrului legislativ pentru menţinerea pe piaţă a platformelor de ridesharing, iar protestul este îndreptat împotriva acestora.
Reprezentanţii COTAR şi ai FORT au organizat, în ultima perioadă, mai multe proteste în Bucureşti, acuzând platformele de ridesharing, precum Clever şi Uber, că nu ar funcţiona în legalitate.
Poziția Uber nu a întârziat să apară: „Vrem să colaborăm cu industria de taxi așa cum facem în alte țări. De fapt, mulți șoferi de taxi deja folosesc aplicația noastră. Însă nu vom fi niciodata de acord cu patronatele care se opun tehnologiei și dreptului consumatorilor de a alege. Avem încredere că Guvernul va opta să nu limiteze serviciile de ridesharing ci să le reglementeze corect, în interesul a milioane de români care folosesc și aceste aplicații și vor să aibă în continuare mai multe opțiuni de transport”, susțin oficialii Uber Romania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS