Tarom a vândut două aeronave Airbus A310, singurele care au zburat în America. Unul a fost avion prezidențial
Tarom a vândut cele două avioane lung curier pe care le avea. ″Transilvania″ şi ″Moldova″, aşa cum au fost botezate, erau singurele aeronave Tarom care au zburat peste Ocean până acum.
În ultimii doi ani, aeronavele au stat doar la sol, iar costurile de întreţinere erau uriaşe. Le-a cumpărat Armenia, pentru cinci milioane şi jumătate de dolari, bani care vor fi folosiţi de Tarom pentru extinderea flotei.
Moldova a văzut pentru ultima dată România, iar Transilvania a ajuns deja la noua sa casă în Armenia. Sunt cele două aeronave AIRBUS A310 pentru care Tarom a încasat 5 milioane de jumătate de dolari.
Cele două aeronave au fost, până acum, cele mai mari din flota Tarom, cu peste 200 de locuri fiecare. Şi singurele care au zburat în Statele Unite şi în Asia. În plus, acest avion, numit Moldova, a fost şi prezidenţial. Au zburat cu el atât Klaus Iohannis, cât şi Traian Băsescu.
Însă din septembrie 2006, ambele aeronave au stat în conservare. Potrivit celor de la Tarom, nu au mai putut zbura în Uniunea Europeană pentru că sunt prea zgomotoase. Asta nu înseamnă că nu au fost întreţinute.
Costurile au fost însă uriaşe. Lucrărilor de întreţinere pentru cele două aeronave, în doar jumătate de an, ajung la peste 9 milioane de USD. Iar pentru reluarea zborurilor, TAROM ar fi trebuit să plătească 26,5 milioane USD pentru următorii 2 ani.
Acum la fel ca pasagerii şi piloţii visează să plece iar din România direct peste Ocean. ″Moldova″ şi ″Transilvania″ au fost cumpărate în 1992, odată cu Muntenia, aeronava care s-a prăbuşit la Baloteşti, 3 ani mai târziu la doar câteva minute de la decolare.
Mai multe despre:
#Tarom#Airbus A310
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS