Sefii TAROM s-au razgandit: nu vor anula toate cursele interne
La mai putin de o saptama dupa ce Stirile Pro TV au anuntat planurile operatorului TAROM de a reduce cu o treime numarul de curse interne, compania aeriana s-a razgandit. Cursa Bucuresti-Suceava, care deservea toata Bucovina, una dintre cele mai importante destinatii turistice din Romania, nu va mai fi anulata.
Initial, TAROM anuntase ca nu poate zbura pe timp de iarna pe aeroportul din Suceava, din cauza infrastructurii nesigure. Intre timp, reprezentantii companiei spun ca problemele au fost rezvolate. TAROM isi mentine, insa, decizia de a anula cursele din Bucuresti spre Sibiu si Targu-Mures, dar va pastra ruta Sibiu-Munchen.
Conducerea TAROM vrea sa anuleze, incepand cu aceasta iarna, o treime din cursele interne, pentru ca zborurile nu mai sunt profitabile, potrivit reprezentantilor companiei. Premierul, care ocupa in aceasta perioada si functia de ministru interimar al Transporturilor, nu este insa de acord cu strategia.
In acest moment, TAROM opereaza noua curse interne. Toate leaga Bucurestiul de alte orase ale tarii. Preturile biletelor interne reprezinta cel mai mare inamic al companiei aeriene. Un zbor dus-intors Bucuresti - Sibiu costa 120 euro si dureaza o ora. Drumul cu trenul sau cu masina dureaza de 4-5 ori mai mult, insa costa de 2-3 ori mai putin. Decat sa cumpere 3 bilete de avion, multe familii prefera sa piarda o jumatate de zi pana la Suceava sau Targu-Mures, mai ales ca drumul cu masina costa la fel, indiferent de numarul de calatori.
Momentan, situatia de la TAROM este incerta. Compania are doi sefi cu strategii total opuse. Directorul executiv roman vrea sa vanda cele doua Airbus-uri A310, singurele avioane ale companiei capabile sa zboare peste ocean, in timp ce managerul privat vrea sa le pastreze si sa deschida o cursa spre Beijing. Diferentele de opinie au mers intr-atat de departe, incat unul dintre sefi a publicat in premiera pe site-ul companiei declaratiile de avere ale angajatilor TAROM, iar celalalt le-a sters cateva zile mai tarziu.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS