Se intampla si la case mai mari. Compania feroviara din Franta modifica statiile, dupa ce a cumparat 2.000 de trenuri prea late
Compania de transport feroviar din Franta, SNCF, a anuntat ca a comandat 2.000 de trenuri pentru o retea regionala extinsa, insa a constatat ulterior ca acestea sunt prea late pentru multe dintre statii, la care au fost incepute deja lucrari costisitoare de modificare.
Un purtator de cuvant al RFF, operatorul retelei de cale ferata, a confirmat eroarea, potrivit Reuters, citata de Mediafax.
"Am descoperit problema un pic prea tarziu, recunoastem acest lucru si ne acceptam responsabilitatea", a declarat purtatorul de cuvant la postul de radio France Info.
Lucrarile de constructie pentru modificarea peroanelor astfel incat sa permita trecerea noilor trenuri au fost incepute, insa raman de reparat mai multe sute de statii, a adaugat el.
Incurcatura a aparut dupa ce RFF a transmis dimensiuni eronate privind dimensiunile peroanelor catre SNCF, care avea responsabilitatea de a comanda trenurile.
RFF a furnizat date doar despre peroanele construite in ultimii 30 de ani, iar cele mai multe dintre cele peste 1.200 de peroane din Franta au fost construite cu mai mult de 50 de ani in urma. Reparatiile au costat deja 80 de milioane de euro.
Ministrul Transporturilor, Frederic Cuvillier, a dat vina pentru aceasta problema pe "sistemul feroviar absurd", referindu-se la schimbarile decise de autoritati in 1997 de a separa RFF de SNCF.
Intr-o situatie similara, la compania de metrou Metrorex, sindicalistii au afirmat, la sfarsitul lunii aprilie, ca platformele noilor trenuri cumparate de Metrorex, pentru care s-ar fi platit 98 milioane de euro, sunt prea late si impun modificari in toate cele 14 statii de pe Magistrala 2, compania sustinand, in replica, faptul ca trenurile respecta normele tehnice impuse.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS