Reteta traficului imposibil in Voluntari: o bariera care sta mai mult coborata si sosele ciuruite
Se ia o bariera care coboara la fiecare 15 minute si ramane asa alte 15, se adauga niste cratere de toata frumusetea in asfaltul din zona, se pun si 2-3.000 de soferi pe acea bucata si gata reteta traficului imposibil. Se serveste zilnic la granita dintre Capitala si Ilfov celor ce sunt nevoiti sa treaca peste calea ferata Bucuresti-Constanta. Disciplinatii pierd minute multe in masini, indisciplinatii trec printre bariere si risca enorm.
Unii soferi ii sfideaza pe cei ce asteapta la bariera, dar isi sfideaza si norocul, atunci cand trenul se apropie in viteza. La fel fac si trecatorii prea grabiti, motociclistii sau biciclistii.
Daca i-ati intreba de ce fac asta vor spune ca la bariera dintre Voluntari si Bucuresti se sta mult prea mult. Bariera e coborata la fiecare cateva minute si adeseori ramane coborata pentru trecerea a doua sau chiar trei trenuri.
Iar cand se circula... nu prea se poate merge. Soseaua de pe partea cu Voluntariul arata de parca ar fi fost recent bombardata. Si nimeni nu o repara de luni bune.
Edilii au gasit macar o solutie: ridicarea unei pasarele. Doar ca aceasta ar fi gata peste vreo doi ani.
"Noi nu am reabilitat portiunea aceea pana in calea ferata tocmai din cauza faptului ca urmeaza sa se efectueze aceasta investitie si nu putem cheltui bani publici pe ceva provizoriu. Vom cauta o solutie provizorie ca sa amelioram acele deficiente in carosabil, iar cand va fi gata, o sa fie bine pentru toata lumea", spune Dragos Stelniceanu, arhitectul-sef al Voluntariului.
Nici de la CFR nu vin vesti mai bune. Nu se pot modifica nici programul trenurilor, nici durata barierei.
Lucrarile la pasarela peste calea ferata ar trebui sa inceapa in octombrie. Si nu se stie cat vor dura. Pana cand va fi gata, soferii din zona ar trebui sa se orienteze spre masini de teren ori spre rute ocolitoare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS