Reduceri la iahturi, la targul din Constanta. Vizitatorii prefera insa privitul, "ca-i gratis"! VIDEO!
Ce-i lipseste romanului? Pe langa bani si timp, tichia de margaritar sau, de ce nu, un iaht cu doua motoare, vedeta targului de ambarcatiuni deschis la Constanta. Barci sunt destule si de toate marimile in Portul Tomis, singura problema ar fi preturile cu multe zerouri, in euro.
Pe principiul "privitul nu costa nimic", au fost destui care au vrut sa vada ofertele de la targul de ambarcatiuni. S-au lamurit repede ca reducerile se fac in functie de marimea iahtului: cu cat acesta este mai mare, cu atat ieftinirea este mai mica.
Si totusi, jucatorii de pe piata de profil spera intr-o minune, avand in vedere ca in ultimii doi ani vanzarile au scazut cu 50% fata de anul "de varf" 2008.
Potentialii clienti afla si ca reducerile pot sa mearga pana la 20%, insa depinde de model.
Criza lasa loc de negociere si cand vine vorba de un iaht. Dar numai la o ambarcatiune de lux, cu o lungime de 15 metri, doua motoare, fiecare de cate 510 cai putere si un poret de peste 700.000 de euro.
Pana una alta, in ultimele luni s-au vandut in special barcile care costa pana-n 50.000 de euro. S-a vazut si din incasari, care in 2009 au fost cu 30% sub cele din 2008, iar anul acesta si mai slabe.
In ideea in care mai sunt cativa romani largi la punga, expozantii au adus la Constanta lampi subacvative pentru iahturi. O asemenea jucarie costa intre 2.800 si 3.200 de lei, numai ca aveti nevoie de cel putin sase, daca nu cumva de 10.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS