"Sarmizegetusa", prima aeronava Boeing 737-800 NG din flota Tarom a aterizat, miercuri, la Bucuresti. A doua vine saptamana viitoare. FOTO
Prima aeronava Boeing 737-800 NG din cele doua comandate de Tarom a aterizat, miercuri, la Bucuresti, urmand ca cea de-a doua sa fie livrata saptamana viitoare.
Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a anuntat ca al doilea avion din cele doua noi aparate Boeing 737-800 NG va sosi saptamana viitoare, urmand ca in flota companiei nationale Tarom sa mai intre alte doua avioane de lung-curier pentru destinatii catre China si Statele Unite.
”In flota Tarom, pana la finalul anului, vor intra si alte avioane, dintre care doua de lung-curier, care vor opera pe rute spre China si Statele Unite”, a declarat Cuc.
La inceputul acestei luni, Ministerul Transporturilor a anuntat ca Tarom a semnat contractul de achizitie prin leasing a doua aeronave noi Boeing 737-800 NG, avand o configuratie de 189 de locuri.

Cele doua noi avioane Boeing sunt preluate in leasing pe 10 ani de la proprietarul avioanelor, compania Air Lease, dupa ce linia aeriana Pegasus Airlines, care le-a cumparat, ar fi renuntat la ele, potrivit reprezentantilor Tarom.
Dupa 10 ani, Tarom va decide daca va achizitiona sau nu cele doua avioane, in functie de gradul lor de uzura, potrivit directorului general al companiei, Eugen Davidoiu.
Potrivit acestuia, cele doua noi avioane Boeing vor opera zboruri catre Madrid, Tenerife, Tel Aviv si Larnaca. Achizitia Tarom a fost necesara dupa ce, anul trecut, au fost retrase doua avioane Airbus A310, cumparate in 1992 de Guvernul Petre Roman.
Referitor la pretul celor doua noi aparate Boeing 737-800 NG, Davidoiu a afirmat ca este un pret confidential, dar el se ridica la ”nivelul pietei”. Potrivit informatiilor publicate pe site-urile de profil, rata lunara platita in cadrul unui contract de leasing pentru un astfel de aparat nou se invarte in jurul valorii de 350.000-375.000 de dolari.

Flota companiei numara, in prezent, 21 de aeronave, dintre care doar 19 opereaza in acelasi timp, din cauza operatiunilor de mentenanta.
Compania Tarom a pierdut anul trecut pozitia a doua in clasamentul liniilor aeriene prezente in Romania, fiind depasita de Blue Air. Liderul pietei, din punct de vedere al numarului de pasageri transportati, este Wizz Air.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS