Portretul unui ministru. Cum trebuie sa fie viitorul sef de la Transporturi, in viziunea premierului Victor Ponta
Premierul Victor Ponta a declarat ca asteapta, duminica, din partea PNL ca pentru Transporturi sa fie propusa o persoana cu experienta politica, imagine foarte buna si un profesionist in domeniu, adaugand ca "oficial" nu a respins un nume deoarece nu a primit o propunere "oficiala"
"Sunt absolut convins ca este interesul meu si al PNL ca cel care va ocupa functia de ministru al Transporturilor de luni practic, ca luni trebuie sa depuna juramantul, este o persoana cu experienta politica, cu imagine foarte buna si profesionist in domeniu. Nu am respins o propunere oficiala, pentru ca nu mi s-a facut o propunere oficiala, ce a spus domnul Antonescu aseara este adevarat, propunerea mi se va face maine, dupa sedinta PNL", a declarat Ponta, sambata, pentru agentia Mediafax.
El a amintit ca in acordul USL este prevazut dreptul prim-ministrului de a refuza sau a avea un ultim cuvant in cazul ministrilor, dar ca pana in prezent nu a fost niciodata cazul sa invoce acest drept. "Sunt convins ca nu va fi cazul nici maine", a conchis Ponta.
Intrebat insa daca va accepta ca Nini Sapunaru sa fie ministru al Transporturilor in cazul in care aceasta va fi propunerea PNL, premierul a explicat ca nu doreste sa comenteze, deoarece s-ar grabi degeaba, si ca asteapta decizia conducerii PNL, insistand asupra faptul ca este convins ca va fi o propunere foarte buna "sau poate chiar doua".
Vineri, surse politice, citate de Mediafax, au declarat ca premierul Victor Ponta se impotriveste nominalizarii lui Nini Sapunaru pentru functia de ministru al Transporturilor, cerand PNL o alta propunere.
Conducerea PNL urmeaza sa analizeze duminica propunerea pentru functia de ministru al Transporturilor, urmand ca premierul Victor Ponta sa trimita luni dimineata noua nominalizare presedintelui Traian Basescu.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS