Podul Agigea, inchis complet din 12 septembrie. Ce rute alternative recomanda CNADNR
Lucarile la Podul Agigea vor fi reluate din 12 septembrie, iar Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) recomanda rutele alternative, avand in vedere ca podul va fi inchis in totalitate, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
"Reluarea lucrarilor de punere in siguranta a "Podului de la Agigea, pe DN 39, km 8+988" se va face incepand cu data de 12 septembrie 2016 prin inlocuirea ultimelor doua hobane si finalizarea lucrarilor de reabilitare. Antreprenorul a transmis Graficul de executie actualizat si Planul de Management de Trafic tinand cont de faptul ca podul va fi inchis total traficului pentru o perioada de 3 luni. Antreprenorul va relua lucrarile incepand cu data de 12 septembrie 2016 pentru a nu incomoda traficul estival. CNADNR va efectua platile aferente lucrarilor din Certificatele Interimare de Plata nr. 11, nr. 12 si nr. 13 pana vineri, 2 Septembrie 2016", se arata in comunicat.
Potrivit acestuia, data de finalizare estimata si asumata de catre Antreprenor pentru finalizarea lucrarilor este septembrie 2017, in cazul in care podul va fi inchis total traficului pana la inlocuirea celor doua hobane.
Pana la demararea lucrarilor de reabilitare din 12 septembrie 2016 cand podul va fi inchis in totalitate, se vor prelungi restrictiile de circulatie pe podul de la Agigea. Astfel, viteza maxima de circulatie este 50 km/h, masa totala a vehiculelor va fi limitata la 5 tone, iar circulatia se va desfasura pe doua benzi (cu inchiderea benzilor marginale).
Ca ruta alternativa, CNADNR recomanda nodul rutier A4 (intersectie cu DN 39, Agigea) - A4 (intrare port Constanta Sud) - podul nou peste Canalul Dunare - Marea Neagra - bretea acces la DN 39A - DN 39A intersectie cu DN 39 - DN 39 ( Eforie Nord - Mangalia).
De asemenea, o alta varianta cu trafic ingreunat si restrictii de tonaj este nodul rutier A4 (intersectie cu DN 39, Agigea) - DN 39 (prin AGIGEA) - DN 39A intersectie cu DN 39 - DN 39 ( Eforie Nord - Mangalia).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS