Inca nefinalizata, autostrada Orastie-Sibiu a "inchis" deja restaurantele si magazinele de pe DN1
In timp ce soferii asteapta cu nerabdare finalizarea autostrazii Orastie-Sibiu, intreprinzatorii care au afaceri pe Drumul National se gandesc la acelasi eveniment cu groaza.
Deschiderea primelor trei loturi din soseaua de viteza a redus la jumatate traficul pe DN1, iar multi sunt nevoiti sa renunte la afacere. Unele restaurante s-au inchis deja si probabil vor urma altele.
Intre Sibiu si Saliste, pe bucata de drum national pentru care exista varianta de autostrada din luna decembrie a anului trecut traficul a scazut la jumatate. Restaurantele de pe marginea drumului au parcarile goale si mesele pustii.
"S-a mutat tot pe partea cealalta, clientii nu mai opresc, tot traficul e mort pe DN1, stam si asteptam. Nu mai intra o masina pe zi, nu are rost. Nu se mai poate face absolut nimic cu restaurantul. Vom inchide si paznici vom sta la propriul nostru restaurant!" a marturisit Costel Avadanei, reprezentant restaurant.
Unele localuri au tras deja obloanele si acelasi lucru se poate intampla cu toate celelalte afaceri, de la vanzatorii de suveniruri pana la proprietarii de benzinarii sau magazine. "Ne-au afectat vanzarile in jur de 30% de cand s-a deschis autostrada" a explicat Alexandra Farkas general manager outlet:
Singurii carora inca le merg treburile pe DN1 sunt cei din zona orasului Saliste, unde soferii trebuie sa iasa de pe autostrada pentru ca tronsonul care leaga acest oras de localitatea Cunta din judetul Alba nu este inca finalizat. Situatia se va schimba insa in decembrie.
"Probabil ca o sa ne gandim la altceva. Alta afacere. Cred ca nu o sa mai mearga" a declarat reprezentantul unui restaurant.
Unii soferi spun ca proprietarii restaurantelor trebuie sa ofere produse de calitate la preturi rezonabile si atunci clientii vor veni chiar daca trebuie sa faca un mic ocol. Altii spun insa ca cei de pe DN1 nu au nicio sansa. Deocamdata insa, pe autostrada nu sunt nici cele mai simple dotari. Parcarile si toaletele sunt in lucru, dar nu se stie cand vor fi gata.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS