Muncim in zadar. "Carpim" stazile din Bucuresti in loc sa le asfaltam
De ce sa te lansezi in lucrari costisitoare pe bulevarde rupte, cand poti sa repari strazi fara probleme cu bani putini. Unde credeti ca se intampla asta? Normal, in Bucuresti. Aici, cei care asfalteaza orasul au aceasta strategie de cinci ani incoace. Primaria plateste fara sa intrebe pe ce.
In aceste conditii, pana si trotuarele recent refacute se taie iar ca se schimbe bordurile.
In cartierul Bucurestii Noi, trotuarul reparat saptamana trecuta este distrus astazi. Treaba romaneasca: dupa ce se pun bordurile, daca apar infiltratii, trotuarul reintra in santier.
Exista insa si bulevarde intregi care au fost asfaltate la distanta de un an. De pilda, Alexandru Obregia. Cu toate acestea, exista strazi in zona care necesita asfaltare, dar de care nu s-a atins nimeni de ani de zile.
Exact la fel s-a intamplat si pe Mihai Bravu sau la Baba Novac. Asa sunt contractele, spune primarul capitalei. Anual achita in avans cate 10 milioane de euro catre sase firme de constructii pentru intretinerea a 100 de artere.
De acesti bani, constructorii fac ce vor. In loc sa acopere gropile uriase, prefera sa curete primul strat de asfalt si sa il puna la loc ori de cate ori vor.
Contractele pentru intretinerea multianuala au termen limita in august acest an. Din 2010, edilii din primaria capitalei au anuntat ca vor organiza o noua licitatie, pentru si mai multe bulevarde.
Primarul le-a cerut drumarilor sa incheie pana pe 30 august toate lucrarile.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS