Mitul eficientei germane, daramat. Nemtii pierd zeci de mil. euro pe luna, din cauza amanarii inaugurarii noului aeroport
Intarzierea cu care se deschide noul aeroport international din Berlin genereaza pierderi de zeci de milioane de euro in fiecare luna, potrivit sefului institutiei, care l-a informat pe ministrul german al transporturilor despre aceasta situatie.
Nici in prezent nu se stie data la care va fi inaugurat aeroportul, o decizie urmand a fi luata in august, scrie Deutsche Welle.
Cele patru amanari de deschidere a celui mai mare aeroport international din capitala Germaniei au dus la costuri de pana la 40 de milioane de euro in fiecare luna, a spus seful aeroportului Hartmut Mehdorn.
Cotidianul de afaceri german "Handelsblatt" titra ca banii au fost folositi pentru mentenanta noului hub aerian, precum si pentru programul de constructie „Sprint” a lui Mehdorn si pentru modernizarea vechiului aeroport Tegel, care a fost tinut deschis mai mult decat se estimase initial.
Deschiderea noului aeroport a fost amanata pana acum de patru ori, din motive tehnice, inclusiv din cauza sistemului de protectie impotriva incendiilor, care nu era inca pus la punct.

Oficialii germani au declarat ca, pana in prezent, s-au cheltuit 4,3 miliarde de euro pentru constructia aeroportului, dar daca acesta nu va fi deschis pana la finalul anului, costurile vor depasi 5 miliarde de euro.
Mehdorn, care a condus si Air Berlin si Deutsche Bahn (institutia care se ocupa cu transporturile in Germania), a declarat ca deschiderea noului hub aerian se va face treptat. „Nu trebuie sa mutam totul intr-o singura zi. Vom pune aeroportul in functiune treptat”, a spus Mehdorn.
El a adaugat, totodata, ca inchiderea aeroportului Tegel nu se va face imediat: „Este un aeroport care inca mai produce bani multi”, a spus Mehdorn, sustinand ca nu vede niciun motiv sa inchida vechiul aeroport dupa deschiderea celui nou.

Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS