Magistrala de metrou Raul Doamnei-Hasdeu are constructor. Vezi unde vor fi statiile
Metrorex va semna contractul pentru constructia tronsonului de metrou Raul Doamnei-Hasdeu (Magistrala 5) cu asocierea condusa de compania Astaldi (Italia), dupa ce contestatia depusa de Aktor (Grecia) a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC).
"Am primit avizul de la CNSC pentru continuarea procedurilor de licitatie. Asadar, firma Aktor a pierdut deoarece Consiliul a dat castig de cauza celor de la Astaldi. In perioada urmatoare vom semna contractul", a declarat pentru Mediafax directorul tehnic si de investitii al Metrorex, Ştefan Rotaru.
Metrorex a selectat, la finele lunii februarie, consortiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM si AB Construct (Romania) pentru a realiza tronsonul Raul Doamnei-Hasdeu, insa compania Aktor a depus doua contestatii cu privire la castigatorul licitatiei.
Contractul, de 215 milioane euro, va fi finantat de la buget si de Banca Europeana de Investitii si are o durata de executie de 25 luni.
Sectiunea Raul Doamnei - Hasdeu va avea noua statii, respectiv Raul Doamnei, Brancusi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor 2.
In Romania, constructorul italian este implicat in mai multe proiecte importante, printre acestea numarandu-se Pasajul Basarab din Bucuresti si Stadionul National din cadrul complexului Lia Manoliu din Capitala.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS