In pragul iernii, incepe singura lucrare de infrastructura rutiera demarata in 2013, la un an si jumatate de la semnarea contractelor
Minune pe centura Capitalei. La un an si jumatate de la semnarea contractelor, au inceput, in sfarsit, lucrarile de largire a soselei. Este de altfel singura lucrare de infrastructura rutiera demarata anul acesta. Daca autoritatile isi vor respecta promisiunile, centura de nord, care leaga 3 autostrazi importante, va fi gata la sfarsitul anului viitor.
Santierele au fost create, iar excavatoarele au trecut deja la nivelarea zonelor de constructie, pentru a curata terenul si pentru a crea doua benzi indentice cu cele deja existente. Un numar mare de utilaje si de materiale vor fi aduse in urmatoarele 15 luni pentru a termina aceste drumuri vitale pentru capitala. Cate 1,3 kilometri pe luna este planul de bataie pus de firmele de constructii.
Pentru a se ajunge la actualul nivel al centurii, numai in aceasta zona vor fi turnate cateva sute de tone de pamant. De altfel, cand lucrarile se vor termina, soseaua de centura se va transforma intr-un drum expres cu cate doua benzi pe sens, pe care, atentie, veti putea circula si cu 100 de kilometri pe ora.
Desi contractele au fost semnate in urma cu doi ani de zile, lucrarile au inceput abia la sfarsitul saptamanii trecute. In 2012 fondurile au fost taiate, ca de abia anul acesta sa fie aprobati 20 de milioane de euro pentru modernizarea tronsoanelor. Un numar mare de exproprieri au fost facute pentru largirea acestora.
Mii de TIR-uri si de automobile circula zilnic pe cele doua benzi intr-un adevarat calvar. Daca traficul este usor intre cei 20 de kilometri deja modernizati, in cele doua capete devine un cosmar pentru soferi. In anumite momente se circula chiar bara la bara, iar intrarile in A1 si A2 pot dura zeci de minute. In schimb, intre Voluntari si Chitila pe cele patru benzi, drumul dureaza doar 15 minute si are acelasi numar de kilometri.
Mai multe despre:
#autostrazi#centura Capitalei
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS