Constructorul autostrazii Comarnic-Brasov va fi desemnat in octombrie. Seful CNADNR promite ca din 2016 se va circula pe ea
CNADNR asteapta in urmatoarele doua saptamani ofertele finale de la cei trei investitori interesati de constructia autostrazii Comarnic-Brasov si estimeaza ca va desemna castigatorul la finalul lunii octombrie, scrie Mediafax.
Din cei patru investitori precalificati, unul s-a retras, iar in etapa de dialog competitiv CNADNR a avut 12-13 intalniri cu fiecare din companiile ramase in cursa, a declarat, luni, Narcis Neaga, directorul general al CNADNR.
"In 2016, autostrada va fi in trafic. Nu stiu daca in totalitate", a spus el.
Pentru tronsonul de autostrada Comarnic - Brasov ofertele pentru preselectie la dialog competitiv au fost depuse in februarie, pe lista fiind inscrise compania China Communications Construction si asocierile Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci - Strabag - Aktor si Impregilo - Salini.
Neaga nu a precizat ce companie sau consortiu s-a retras din procesul de selectie.
Statul a mai incercat de doua ori sa construiasca autostrada Comarnic-Brasov, ultima tentativa avand loc in 2010, cand castigatorul licitatiei, asocierea Vinci (Franta)-Aktor (Grecia), a renuntat la contract. Grupul elen Ellaktor, din care face parte compania Aktor, a anuntat ca a anulat contractul de constructie pentru ca statul roman nu a acceptat anumite clauze, situatie care a facut imposibila asigurarea finantarii.
Seful CNADNR a precizat ca pana la sfarsitul acestui an va fi deschisa circulatia pe trei din cele patru tronsoane ale autostrazii Orastie-Sibiu. El a mai afirmat ca in aceasta saptamana ar putea fi semnat contractul pentru unul din loturile Arad-Nadlac, la Lugoj-Deva se asteapta solutionarea unor contestatii, iar unul din proiectele mari care ar putea incepe pana la finele anului va fi centura Bacau.
Una din prioritatile pe termen scurt ale sefului CNADNR este semnarea contractelor de concesiune Comarnic-Brasov, de operare si intretinere pentru A1 si A2, plus constructia la profil de autostrada a centurii sud Bucuresti si autostrada Craiova-Pitesti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS