Adio taxiuri-pirat in Gara de Nord. Va exista statie oficiala de taxi. Administratorul va fi ales prin licitatie
Adio taxiuri-pirat in Gara de Nord. Este promisiunea managerilor privati de la CFR Infrastructura care vor sa-i scape pe calatori de acei soferi impertinenti care nu numai ca ii hartuiesc la sosire, dar care practica si niste tarife exorbitante.
Si la Gara se va introduce un nou sistem de apelare a taxiurilor pe modelul celui de la Aeroportul, Otopeni. La iesirea de pe peron se va pune o bariera de care vor trece doar masinile chemate prin touch screen.
Invitatia de participare la licitatia pentru administrarea acestei statii a fost lansata marti. Termenul de depunere a ofertelor este 20 august, iar deschiderea acestora se va face in 26 august, se precizeaza pe pagina de Facebook a Garii de Nord.
"Speram sa scapam, astfel, de taximetristii pirat si de aglomeratia continua si necivilizata de TAXI-uri din fata intrarii principale a Garii".
Gara de Nord este administrata de Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA, care se ocupa de intreaga infrastructura feroviara a tarii.
Problema serviciului de taximetrie in zona garilor si a aeroporturilor a revenit in actualitate in vara anului trecut, dupa ce o studenta japoneza venita cu avionul la Bucuresti a fost acostata in Aeroportul "Henri Coanda", urcata intr-un taxi si dusa pana la marginea unei paduri din Corbeanca, unde a fost talharita si ucisa.
In urma acestei crime, politistii au intensificat controalele autoturismelor din gari si aeroporturi, fiind vizate inclusiv taxiurile si, implicit, fenomenul pirateriei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS