Etihad Airways din Abu Dhabi negociaza preluarea unei participatii de pana la 49% din Alitalia
Compania Etihad Airways, din emiratul Abu Dhabi, negociaza preluarea unei participatii de pana la 49% la Alitalia, in contextul incercarilor operatorului aerian italian de a evita falimentul, potrivit cotidianului Financial Times, citat de Mediafax.
Etihad Airways ar deveni cel mai mare actionar la Alitalia daca ar prelua 49% din actiunile companiei.
Cele doua companii au discutat in ultimele luni preluarea de catre Etihad a unei participatii variind intre 30% si 49% la Alitalia si o injectie de capital de pana la 350 de milioane de euro, au declarat surse apropiate situatiei. Alitalia a refuzat sa comenteze.
Bloomberg a scris anterior ca o tranzactie ar putea fi anuntata chiar de joi. O sursa apropiata discutiilor a declarat pentru Financial Times ca este putin probabil, intrucat negocierile nu s-au incheiat inca.
"Daca se incheia un acord, se va incheia in urmatoarele zile", a spus sursa citata de cotidianul britanic.
Alitalia incearca sa evite, pentru a doua oara in cinci ani, falimentul, din cauza concurentei dure din partea operatorilor low-cost si a preturilor ridicate la combustibil.
Compania italiana a incercat sfara succes sa gaseasca un nou partener dupa ce Air France, in prezent cel mai mare actionar, cu 25% din titluri, a anuntat ca nu va participa la o majorare de capital de 300 de milioane de euro, intrucat operatorul francez este nemultumit de planul de restructurare adoptat.
Actionarii au aprobat in luna octombrie majorarea de capital, subscrisa partial de compania de posta si doua banci din Italia.
Mai multe despre:
#Etihad Airways#Alitalia
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS