EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranta aeriana din Germania
Agentia Europeana de Siguranta a Aviatiei a atras atentia privind nereguli in monitorizarea sanatatii personalului companiilor aeriene din Germania, cu mult inainte de prabusirea avionului Germanwings, a declarat un purtator de cuvant al EASA, citat de Deutsche Welle.
EASA si-a exprimat preocuparea privind "cateva cazuri de nonconformitate" in ceea ce priveste regulile de siguranta aeriana, in special referitor la monitorizarea personalului companiilor aeriene, a afirmat sambata Dominique Fouda.
"Pe baza recomandarilor EASA, Comisia Europeana a lansat, la sfarsitul lui 2014, un proces prin care cerea explicatii Germaniei", a adaugat el.
CE a confirmat ca EASA a descoperit nereguli in cadrul unei revizuiri de rutina a aplicarii regulilor privind siguranta aeriana.
"Raspunsurile Germaniei sunt evaluate in prezent", a declarat pentru Reuters o purtatoare de cuvant a Comisiei.
"Face parte dintr-un sistem continuu de supraveghere: rezultatele sunt urmate de actiuni corective, similar unui proces de audit".
"Oficialii UE au afirmat ca autoritatea germana de reglementare in domeniul sigurantei aviatice se confrunta cu un numar redus de personal, care i-ar putea submina abilitatea de a controla companiile si echipajele, inclusiv de a face controale medicale", a scris sambata Wall Street Journal.
O purtatoare de cuvant a autoritatii aviatice germane a afirmat insa ca LBA a raspuns la criticile EASA, iar astfel de verificari au loc de cateva ori pe an.
Monitorizarea sanatatii si verificarea personalului companiilor aeriene au intrat in atentia opiniei publice dupa ce un avion al companiei Germanwings, care efectua o cursa de la Barcelona (Spania) spre Dusseldorf (Germania), s-a prabusit in Alpii francezi la 24 martie, provocand moartea celor 150 de persoane de la bord.
Anchetatorii suspecteaza ca avionul a fost prabusit intentionat de copilotul Andreas Lubitz, care l-a incuiat pe comandant in afara cabinei de pilotaj. Datele obtinute din cea de-a doua cutie neagra a avionului au aratat ca Lubitz, in varsta de 27 de ani, a setat pilotul automat pe o traiectorie descendenta si in acelasi timp a marit viteza aeronavei. Procurorii germani au afirmat ca Lubitz a fost tratat pentru tendinte sinucigase si depresie in urma cu cativa ani, inainte de a deveni pilot.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS