Cu biletul de avion pe tren. Calatorii care aterizeaza pe Aeroportul Otopeni ar putea ajunge gratuit cu trenul in Bucuresti
Cei care vor ateriza pe Aeroportul Otopeni ar putea ajunge gratuit cu trenul la Bucuresti. Este vorba despre un proiect al celor din Ministerul Transporturilor, care ar vrea sa introduca pretul acestei calatorii in costul biletului de avion.
CFR va negocia solutia cu Tarom, dar ar vrea sa o extinda si la alte companii. Exista insa o problema foarte serioasa, calatorii evita trenul pe buna dreptate, pentru ca acesta opreste la mai bine de un kilometru de aeroport.
Desi a fost lansata de cativa ani, cursa Gara de Nord - Aeroportul Otopeni este ca o fantoma.
Lipsa de interes pentru linia de cale ferata care leaga Gara de Nord de Otopeni este de inteles, in conditiile in care, ca sa ajungi pe Aeroportul International "Henri Coanda", trebuie mai intai sa cobori pe un peron improvizat si sa mergi un kilometru si jumatate cu microbuzul.
Am asteptat doua trenuri care opresc pe acest peron. Din primul a coborat o persoana. Din al doilea - un cuplu.
Ca sa-i convinga pe oameni sa aleaga totusi trenul, CFR va initia negocieri cu Tarom, iar mai apoi si alte companii care aterizeaza pe Otopeni. Practic, ar trebui sa prezentati biletul de avion in tren si sa calatoriti apoi gratis de la Otopeni, la Bucuresti si invers.
Dan Costescu, ministrul Transporturilor: "Va face 23 minute in loc de 40."
Cu toate acestea, peronul trebuie modernizat ca sa poata sa fie folosit, de pilda, de microbistii care vor ajunge aici la Euro 2020. Nici vorba de metrou pana atunci.
Nu vom avea prea curand nici linii de cale ferata de mare viteza. Din cauza reliefului, un TGV romanesc ar putea rula cu cel mult 250 de kilometri pe ora, spune ministrul Transporturilor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS