Conducerea Societatii Feroviare de Turism, venita din cadrul Romstrade, a cerut insolventa. Tragedia unei companii de stat de care s-au bucurat doar rechinii imobiliari
Hotie, prostie sau o incercare disperata de a salva ce se mai poate din Societatea Feroviara de Turism?
Noua conducere a societatii, venita din cadrul Romstrade, a solicitat intrarea in insolventa. Este, poate, ultimul episod din tragedia unei companii de stat, care trebuia sa produca munti de bani pentru buget. Dar s-au bucurat de ea doar rechinii imobiliari.
Acum 7 luni, intr-o ancheta a emisiunii ''Romania, Te Iubesc!'', stirile ProTv trageau un semnal de alarma referitor la fraudele de la Societatea Feroviara de Turism, pandita de greii din imobiliare. Atunci v-am aratat cum s-a putut pierde hotelul Astoria aflat in apropiere de Gara de Nord, cum s-a vandut la fier vechi singurul tren sanitar din Europa, dar si cum au fost instrainate terenuri valoroase pe sume derizorii. In schimb, au fost lasate in paragina active care ar fi putut produce bani pentru statul roman.
Luni, intr-o miscare ce pare a fi facuta pentru a acoperi urmele furturilor din trecut, conducerea Societatii a cerut insolventa, care - in actele depuse la tribunal - apare ca procedura de faliment.
"In aceasta situatie s-a ajuns din cauza managementului defectuos care a persistat la aceasta societate inca din 2008, pana in prezent. Nu intelegem de ce actuala conducere care a venit la aceasta societate acum sase luni, angajand oameni de la Romstrade, a reusit in sase luni sa acumuleze datorii de peste 2.800.000", a declarat Victor Butnariu, presedinte sindicat "Astoria".
In replica, cei din noua conducere spun ca incearca sa salveze de la sechestru activele prin insolventa, nicidecum sa falimenteze societatea. Totusi, admit ca au acumulat datorii, dar numai de un milion de lei.
Societatea Feroviara de Turism pare creata artificial pentru oameni de afaceri dornici sa dea tunuri imobiliare. Nimeni nu pare interesat sa o resusciteze cata vreme aduce beneficii enorme oricui, mai putin statului roman.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS