Compania de Drumuri promite că Bucureștiul va avea centura gata în trei ani și jumătate
Autostrada
Durata de realizare a contractului pentru Lotul 3 al Autostrăzii Centură Sud a Municipiului Bucureşti este de 42 luni, informează Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) într-un comunicat.
CNAIR şi Asocierea Aktor SA Grecia - Euro Construct Trading 98 SRL România au semnat duminică la Palatul Victoria contractul pentru proiectarea şi execuţia Lotului 3 al Autostrăzii Centură Sud a Municipiului Bucureşti.
Contractul este în valoare de 853,42 milioane de lei, fără TVA (echivalentul a 180 milioane euro), şi a fost semnat în prezenţa premierului Viorica Dăncilă şi a ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc.
Lotul 3 al autostrăzii de Centură Bucureşti Sud va avea o lungime de aproximativ 18 kilometri şi este format din două sectoare de 15,46 kilometri, respectiv 2,5 kilometri.
Autostrada de Centură Bucureşti Sud va asigura conexiunea dintre autostrada A1 (Bucureşti - Piteşti) şi A2 (Bucureşti - Constanţa), pe coridorul IV Pan European.
Traseul primului sector al Lotului 3 al autostrăzii (Km. 85+300 la Km. 100+765), începe de la intersecţia cu DN 6, în zona localităţii Bragadiru, şi se termină la intersecţia cu A1 (Bucureşti-Piteşti), lângă localitatea Dragomireşti-Vale, trecând la sud-vest de localităţile Clinceni şi Domneşti.
Traseul în aliniament va fi proiectat la o viteză de 140 km/h, iar în zonele unde aceasta nu este posibilă se va asigura o viteză minimă de proiectare de 120 km/h.
În cadrul contractului vor fi proiectate şi executate 13 poduri şi pasaje şi un nod rutier.
Nodul rutier, de tip treflă, a fost prevăzut la intersecţia cu Autostrada Bucureşti - Piteşti (A1). Nodul rutier va fi iluminat pe timp de noapte. Geometria bretelelor nodului rutier asigură o viteză de 40 km/h pentru cele interioare şi de 60 km/h pentru cele exterioare, iar circulaţia pe bretele se va desfăşura unidirecţional.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS