Compania aeriană care și-a transformat în restaurante aeronavele blocate la sol de pandemie. Rezervările pentru o masă la bordul unui Airbus A380 s-au epuizat în 30 de minute
Singapore Airlines
Compania aeriană Singapore Airlines Ltd. a anunţat luni că toate locurile pentru restaurantele sale improvizate la bordul avioanelor Airbus A380 au fost rezervate în doar 30 de minute de la debutul înscrierilor, transmite Bloomberg.
În condiţiile în care majoritatea avioanelor sunt parcate pe pistă din cauza pandemiei de coronavirus, Singapore Airlines a încercat să găsească noi modalităţi prin care să facă bani, inclusiv prin transformarea a doua avioane super jumbo Airbus A380 parcate pe aeroportul Changi în restaurante temporare în zilele de 24 şi 25 octombrie, scrie Agerpres.
Costul unei mese într-un apartament de la bordul lui Airbus A380 este de 642 de dolari Singapore (474 de dolari SUA), în timp ce o masă servită la clasa business costă 321 de dolari Singapore, coborând la 53,50 de dolari Singapore pentru o masă servită la clasa economy. Clienţii pot să plătească şi cu milele acumulate în cardul programului frequent-flyer.
Doar jumătate din locurile din fiecare avion vor fi disponibile pentru cei care vor să ia masa la bordul unui A380, în conformitate cu recomandările privind limitarea numărului clienţilor restaurantelor pentru menţinerea distanţei sociale, a precizat Singapore Airlines. În mod normal un Airbus A380 poate găzdui 471 de persoane.
Compania aeriană a precizat că având în vedere cererea semnificativă, intenţionează să deschidă o listă de aşteptare începând de luni, ora locală 6 p.m. Singapore Airlines va studia lista de aşteptare pentru a vedea "cum ar putea să îi găzduiască pe cei care sunt în continuare interesaţi de această experienţă unică", a declarat vicepreşedintele pentru operaţiuni comerciale de la Singapore Airlines, Lee Lik Hsin.
Tot pentru a face rost de bani, Singapore Airlines a început să vândă felurile de mâncare servite în mod normal pasagerilor de la clasa întâi şi clasa business şi de asemenea oferă celor interesaţi un serviciu în cadrul căruia un chef privat reîncălzeşte felurile de mâncare pe care le serveşte clienţilor la domiciliul lor.
În trimestrul al doilea al acestui an Singapore Airlines a înregistrat pierderi record de 1,12 miliarde dolari Singapore (827 milioane dolari SUA), astfel că a decis să renunţe la 20% din forţa de muncă.
Pe acelasi subiect: