Comisia Europeană a acceptat cererea de finanțare pentru magistrala M6. Când vom circula cu metroul la aeroport
Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a anunţat joi că, în urma depunerii aplicaţiei rescrise pentru magistrala de metrou M6, Comisia Europeană a acceptat cererea de finanţare a acesteia.
"Duminică, 24 decembrie, Ministerul Transporturilor a depus aplicaţia rescrisă pentru magistrala de metrou M6. A fost acceptată cererea de finanţare de către Comisia Europeană şi este vorba de legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional 'Henri Coandă' - Otopeni", a declarat Stroe în debutul şedinţei de Guvern, potrivit Agerpres.
El a arătat că magistrala de metrou va avea o lungime de 14,2 km şi 12 staţii, valoarea totală a proiectului fiind de 1,391 miliarde euro.
"Este un lucru foarte bun. Ajunşi în această etapă, lucrurile nu mai pot da înapoi. Avem finanţarea asigurată. Diferenţa de 300 de milioane de euro pentru realizarea integrală a magistralei de metrou va fi asigurată de BERD, care s-a oferit să facă această finanţare", a adăugat ministrul Transporturilor.
Întrebat de premier, săptămâna trecută, când se va finaliza magistrala M6, ministrul Transporturilor a răspuns: "Această magistrală cu siguranţă va fi gata până-n anul 2020, adică la timp".
"Va fi gata la timp pentru angajamentul pe care-l are România cu activităţile din anul 2020", a spus Stroe, referindu-se la Campionatul European de Fotbal 2020.
Pe 6 decembrie, Metrorex a lansat în licitaţie contractul pentru consultanţă, asistenţă juridică şi reprezentare în faţa instanţelor judecătoreşti pentru efectuarea de exproprieri necesare realizării legăturii reţelei de metrou cu Aeroportul Otopeni (magistrala 6 - 1 Mai-Otopeni), în valoare de 2,079 milioane de lei, fără TVA.
Potrivit unui anunţ de participare, postat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), tipul procedurii va fi licitaţie deschisă, iar criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate-preţ în ceea ce priveşte criteriile menţionate în anunţ.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS