CNADNR va plati 500.000 de euro pe consultanta pentru modernizarea unui sector al centurii de sud a Capitalei
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va plati 2,14 milioane de lei, fara TVA, consortiului WSP Grup/IPTANA pentru supervizarea lucrarilor de largire la patru benzi a unui tronson de zece kilometri din partea de sud a centurii Bucuresti.
Contractul este finantat de la bugetul de stat si vizeaza serviciile de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie a tronsonului, intre kilometrii 33 si 43, informeaza Mediafax.
Durata contractului este de 84 de luni, din care 24 luni reprezinta perioada de executie a lucrarilor, care se poate modifica in functie de durata constructiei, si 60 de luni reprezinta garantia.
In alegerea ofertei castigatoare, propunerea tehnica a avut o pondere de 80% si cea financiara 20%.
Lucrarile de executie pentru acest tronson, de 26,86 milioane de euro, au fost atribuite consortiului format din firmele Euroconstruct Trading '98, controlat de omul de afaceri Dan Besciu, si Romstrade, detinuta de Nelu Iordache. Termenul de finalizare anuntat initial a fost primul trimestru 2011, pentru ca apoi acesta sa fie prelungit pana in 2012.
Daca partea de sud a lucrarilor de modernicare au termene de finalizare pana in 2012, tronsonul de nord ar trebui sa fie la in doua luni, adica in lunile mai si iunie ale acestui an.
Totodata, Bucurestiul va avea si o autostrada la centura. Autostrada de Centura a Municipiului Bucuresti va avea o lungime totala de 100,9 km, fiind impartita in doua tronsoane: Autostrada de Centura Nord a Municipiului Bucuresti (52,9 km) si Autostrada de Centura Sud a Municipiului Bucuresti (48 km).
Aceasta va inconjura soseaua de centura a Capitalei si se va intersecta cu drumurile nationale: DN1, DN2, DN3, DN4 etc.
Autostrada de Centura a Municipiului Bucuresti face parte din Strategia de Dezvoltare si se incadreaza in Planul de Amenajare a Teritoriului National – Sectiunea Retele de Transport, aprobat prin Legea 363/2006.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS