CNADNR amana termenul de depunere a ofertelor pentru constructia a 4 autostrazi
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a amanat cu doua saptamani, pentru 28 februarie, termenul de depunere a ofertelor pentru constructia a patru sectoare de autostrada, din cauza solicitarilor pentru clarificari ale ofertantilor.
Astfel, si data pentru deschiderea ofertelor a fost modificata, respectiv pentru autostrada Nadlac-Arad termenul a fost modificat de la 15 februarie la 1 martie, pentru Timisoara-Lugoj de la 16 februarie la 1 martie, pentru Orastie-Sibiu de la 16 februarie la 2 martie si pentru Lugoj-Deva de la 15 februarie la 2 martie.
Termenul a fost prelungit ca urmare a inregistrarii unui numar mare de solicitari de clarificari referitoare la documentatia de atribuire venite din partea potentialilor ofertanti, CNADNR neavand posibilitatea de a transmite raspunsul in termenul stabilit.
"Numarul ridicat de clarificari la documentatia de atribuire a fost determinat de complexitatea si valoarea procedurilor de achizitie publica (valori cuprinse intre 200 milioane euro si 700 milioane euro/procedura). Licitatiile au atras interesul firmelor de constructii si proiectare atat din Romania, cat si din strainatate, numarul intentiilor de participare fiind de patru ori mai mare decat in cazul procedurilor derulate pana in prezent de CNADNR", se arata intr-un comunicat al Companiei de Drumuri.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a emis joi un ordin prin care va inaspri paza si securitatea din cladirea unde se vor desfasura cele patru licitaţii.
Anunturile de licitaţie pentru tronsoanele de autostrada au fost lansate la finele anului trecut si fac parte din coridorul IV Paneuropean.
In alegerea ofertei castigatoare pentru cele patru licitatii se va tine cont de propunerea tehnica (70%) si de pret (30%).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS