Cine castiga din afacerea cauciucurilor de iarna obligatorii? Cifrele unui superbusiness!
Ministerul Transporturilor a decis acum o saptamana ca echiparea tuturor autoturismelor cu cauciucuri de iarna sa fie obligatorie incepand de anul acesta pentru ca, dupa doar cateva zile, sa anunte ca, de fapt, obligatia intra in vigoare abia de la 1 noiembrie 2011. Ziarul Gandul prezinta "povestea" cauciucurilor de iarna, incepand cu momentul in care Ancai Boagiu, ministrul Transporturilor, i-a venit ideea, continuand cu ce s-a intamplat saptamana trecuta cu vanzarile de cauciucuri si incheind cu motivele pentru care aceasta obligatie nu avea cum sa fie aplicata incepand de acum.
"Acum o luna, in timp ce veneam din Poiana Brasov inspre Bucuresti, au inceput sa cada cativa fulgi de zapada. Brusc, au inceput ciocnirile intre masini. M-am enervat, i-am sunat pe cei de la Compania de Drumuri si i-am luat la intrebari. Le-am zis ca ii dau afara daca nu iau masuri urgente. Ei mi-au spus ca nu e vina lor, pentru ca toata lumea are cauciucuri de vara. Asa mi-a venit ideea", a declarat Anca Boagiu, cu putin timp inainte sa anunte ca s-a razgandit si ca obligativitatea nu se aplica decat de anul viitor.
In saptamana dintre anuntarea masurii ca obligatorie incepand de anul acesta si joia trecuta, cand ministrul a anuntat ca e in vigoare abia de anul viitor, atat magazinele de specialitate, cat si service-urile au fost luate cu asalt.
"La nivelul service-urilor, activitatea de montare a cauciucurilor de iarna a crescut cu 20-25% in medie. Mi-am cumparat si eu, ocazie cu care am descoperit ca, din cauza anuntului, anvelopele s-au scumpit cu 15-20%. Cand le-am comandat, inainte de anunt, erau 500 de lei fiecare. Cand le-am primit, erau deja 595 de lei", a declarat Cristian Muntean, director in cadrul ASSAI, asociatie care reprezinta interesele a peste 400 de service-uri auto independente.
Citeste continuarea in Gandul
Mai multe despre:
#cauciucuri de iarna#Anca Boagiu#echipare masina pentru iarna#Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS