Centura de Sud a Capitalei, drumul craterelor. Nimic nu s-a schimbat de anul trecut, desi s-au cheltuit 90 milioane de lei
Masini distruse si ore intregi pierdute in craterele unui drum asfaltat, in toamna anului trecut, doar de ochii lumii, arata acum ca dupa razboi. Vorbim despre centura de sud a Bucurestiului, unde in fiecare zi zeci de mii de soferi, inclusiv cei care vor sa ajunga la mare, sunt supusi supliciului de a merge cate trei ore in coloana, pe o distanta de 30 kilometri. Mai nou, si turistii care merg la munte pe centura de Vest a Ploiestiului intampina aceleasi probleme.
In aprilie 2013 ar fi trebuit sa avem patru benzi, cate doua pe sens, dar n-a fost sa fie. Din pacate, si reasfaltarea Soselei de Centura Sud a Capitalei s-a facut doar pe hartie: in realitate, asfaltul turnat s-a macinat deja, semn ca materialele folosite au fost "de calitate".
In plin sezon estival, legatura dintre cele doua autostrazi este vitala pentru turism. Ca sa eviti hartoapele de pe cei 34 kilometri ai Centurii de Sud, exista doar varianta de ocolire prin oras. De teama ca se ratacesc prin Bucuresti, cei din provincie ajung inevitabil aici.
Cu actualele lucrari de modernizare suspendate, cu termenele de finalizare in aer si cozi kilometrice de masini si tiruri pe o Sosea de Centura plina de gropi si denivelari, Guvernul viseaza insa la o autostrada pe langa Centura Sud. Noul drum va fi facut in concesiune, dar inca se cauta un constructor.
Oficial, Centura de Sud a Bucurestiului este asfaltata in proportie de 15%, iar pe hartie lucrarile au costat peste 90 milioane de lei pana acum. Lucrarile s-au intrerupt insa imediat dupa campania electorala din toamna trecuta, cand Guvernul Ponta a taiat 81% din fondurile alocate proiectului.
La Ploiesti, in schimb, tot pe centura, turistii care pleaca sau vin de pe Valea Prahovei sunt intampinati cu lucrari de refacere a unor poduri, care ar putea dura toata vara si care ii vor tine, inevitabil, in coloane.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS