Cel mai frumos drum din Romania nu va fi gata nici anul acesta. Victime colaterale: proprietarii de pensiuni care au investit milioane de euro in turism
Transalpina sau drumul dintre nori nu va fi gata nici in acest an. Este una dintre cele mai frumoase sosele din lume, insa firma care ar fi trebuit sa finalizeze lucrarile a intrat in insolventa, iar alegerea alteia inseamna un lung proces in justitie. Mai grav este ca turismul din zona moare si el, spre disperarea celor care au investit milioane de euro in pensiuni.
De cand drumul a ramas inchis, zgomotul motoarelor care aduc turistii pe Transalpina - numita si "Soseaua dintre nori", este tot mai rar. Singurii care se mai aventureaza in zona sunt putinii straini care au aflat de frumusetea locurilor.
Circulatia pe Transalpina e inchisa pentru ca firma care s-a apucat de modernizarea soselei a intrat in insolventa dupa arestarea patronului societatii, Nelu Iordache. Contractul nu poate fi reziliat pe cale amiabila de Compania Nationala de Drumuri si va urma, probabil, un proces foarte lung pana la alegerea unui alt constructor.
Cei mai afectati de lipsa circulatiei pe Transalpina sunt proprietarii de pensiuni din zona, unde in ultimii ani s-a investit masiv pentru ridicarea unei statiuni montane.
In mod normal, circulatia ar fi trebuit reluata pe Transalpina de pe 15 iunie dar, probabil, de abia la anul vom sti daca muncitorii revin pe santier sau drumul va ramane inchis pentru o alta lunga perioada.
Pana atunci, cea mai frumoasa sosea din tara isi pastreaza frumusetile ascunse intre birocratie si incompetenta celor care ar fi trebuit sa-si onoreze angajamentele.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS