Ce se întâmplă cu bagajele pasagerilor pe Otopeni. Cum au fost filmați angajații firmei de handling
Conducerea aeroportului din Otopeni amenință companiile care transportă bagajele și călătorii cu rezilierea contractelor, din cauza reclamațiilor de furt.
Ministrul interimar al Transporturilor a prezentat duminică imagini surprinse de o cameră de supraveghere, în care un angajat al unei companii aruncă neglijent bagajele pe o bandă de rulare.
Imaginile prezentate de ministrul interimar al Transporturilor îl surprind pe angajatul unei firmei care transporta pasagerii și bagajele pe aeroport.
Individul aruncă valizele și riscă să le distrugă și să blocheze banda, spune Răzvan Cuc. Iar conducerea aeroportului susține că au fost situații în care pasagerii s-au plâns de furturi.
Alexandru Ivan, directorul general Compania Aeroporturi București: „Furturile ajung la Poliția de Frontieră. Au fost pe perioada mandatului meu câteva.”
Pe lângă plângerile legate de bagaje, autobuzele care trebuie să ia pasagerii de la avioane întârzie nepermis de mult, susține ministrul Transporturilor, care spune că a pățit-o chiar el când a aterizat pe Otopeni. Ajuns la final de mandat le cere responsabililor să ia măsuri.
Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor: „Am rugat directorul de la aeroport să aibă o discuție serioasă, să ia măsuri față de acești oameni care câștigă bani. În loc să investească în locuri de muncă, să aibă șoferi, preferă să mențină un profit și să nu investească nimic.”
Compania Națională Aeroporturi București vrea să modifice contractele pe care le are cu cele cinci companii care se ocupă de pasageri și bagaje.
Conducerea aeroportului a notificat deja companiile că noile contracte ar urma să conțină anumite clauze. De pildă, că un autobuz ar trebui să ajungă la avion în cel mult 5 minute, iar bagajul în 45 de minute din momentul debarcării pasagerului din avion.
Reprezentanții companiei de Handling nu au putut fi contactați pentru a comenta acuzațiile aduse de ministerul Transporturilor.
Contractele acestor firme expiră anul viitor, iar conducerea Companiei Aeroporturi București speră să încheie altele noi, în care să treacă toate clauzele privind timpul de așteptare și să oblige operatorii să cumpere și autobuze noi, euro 6, toate dotate cu aer.
Mai multe despre:
#Aeroportul Otopeni#bagaje
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS