Boeing ar putea renunta la o legenda: 747. "Queen of the Skies" zboara din 1970 si a fost cel mai mare avion de pasageri din lume timp de trei decenii
Constructorul aeronautic american Boeing a anuntat ca ar putea pune capat productiei celebrului avion Boeing 747, in conditiile in care cel mai mare producator de avioane din lume se confrunta cu scaderea comenzilor si presiuni asupra preturilor, transmite Reuters.
Boeing 747 este un model emblematic pentru industria aeronautica incepand de la intrarea sa pe piata in anul 1970. Denumit "Queen of the Skies", Boeing 747 are un design original marcat de "cocoasa" anterioara.
"Daca nu vom putea obtine suficiente comenzi, productia si alte riscuri nu vor putea fi atentuate, am putea inregistra noi pierderi semnificative si de aceea este posibil sa decidem incheierea productiei modelului 747", a informat Boeing intr-un comunicat de presa.
Anterior, constructorul aeronautic american a precizat ca a decis sa reduca la jumatate ritmul de productie a avioanelor Boeing 747, de la 12 pana la sase avioane pe an, incepand din luna septembrie 2016.

"In ceea ce priveste programul 747, am decis sa ne revizuim estimarile privind productia si veniturile viitoare pentru a tine cont de slabiciunile actuale si cele preconizate de pe piata de transport aerian de marfa", a declarat la randul sau directorul general de la Boeing, Dennis Muilenburg.

Timp de trei decenii, Boeing 747 a fost cel mai mare avion de pasageri din lume si pana acum au fost livrate peste 1.500 de exemplare. Insa ritmul de productie pentru acest model a scazut de la 1,5 aparate pe luna in luna iunie 2015 la un exemplar in fiecare luna in prezent, urmand ca din luna septembrie sa se reduca la jumatate.

Boeing nu este singurul producator de avioane care are probleme cu vanzarea celor mai mari avioane de pasageri. Rivalul european Airbus a confirmat recent ca are de gand sa reduca la jumatate ritmul de productie pentru modelul A380 superjumbo, in conditiile in care companiile aeriene prefera mai mult avioanele cu doua motoare in locul celor cu patru.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS