Blue Air sta sa cada? Un furnizor de servicii a cerut insolventa operatorului aerian
Blue Air
Una dintre cele mai cunoscute companii de transport aerian de tip low-cost, de pe piata romaneasca are din nou probleme cu firmele-partenere. Furnizorul de servicii de curierat DHL International Romania a cerut Tribunalului Bucuresti insolventa Blue Air, pentru recuperarea unor datorii. Procesul urmeaza sa aiba primul termen de judecata in luna octombrie.
Dosarul a fost depus pe 17 iunie. Reprezentantii celor doua companii nu au dorit sa comenteze sau sa furnizeze informatii suplimentare, relateaza Mediafax.
Tribunalul Bucuresti a admis in toamna lui 2010 intrarea in insolventa a Blue Air, companie detinuta de omul de afaceri Nelu Iordache, in urma unor cereri mai vechi inaintate de catre Carpatair si Service Excellence Solutions, dar compania a anuntat ulterior ca hotararea instantei a fost suspendata de catre Curtea de Apel. Decizia Tribunalului Bucuresti a fost contestata de Blue Air pe motiv ca operatorul nu are datorii catre cele doua firme.
De atunci si pana in prezent si alte companii au depus la tribunal cereri de intrare in insolventa a Blue Air, pe motivul neplatii unor datorii. De pilda, lantul hotelier Continental.
Compania germana DHL, detinuta de Deutsche Post DHL, are in Romania peste 450 de angajati, o retea proprie de 25 centre de expedieri si centre operationale in 23 de orase si o flota de peste 250 de autovehicule.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS