Blue Air modifică gratuit datele de călătorie pe cursele de Italia, din cauza răspândirii epidemiei cu coronavirus
Blue Air
Blue Air anunță că modifică gratuit data de călătorie pentru toate zborurile programate în perioada 27 februarie şi 15 martie 2020 (inclusiv) către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino, ca urmare a răspândirii epidemiei cu coronavirus.
Potrivit unui comunicat al companiei, deoarece unii pasageri pot decide să nu mai călătorească în această perioadă din cauza răspândirii COVID-19 în nordul Italiei, Blue Air oferă în mod gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie.
Astfel, toţi pasagerii care au achiziţionat un zbor internaţional Blue Air, cu date de călătorie între 27 februarie şi 15 martie 2020 (inclusiv), către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino, şi al căror bilet a fost emis până la 27 februarie 2020 inclusiv, vor putea să îşi modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking. Pasagerii vor achita numai diferenţa de tarif, acolo unde este cazul.
Prevederi speciale se aplică pasagerilor care călătoresc în scop educaţional şi pasagerilor care fac obiectul unor restricţii de călătorie emise de autorităţile italiene, se menţionează în comunicat.
"Toţi pasagerii care doresc să beneficieze de această gratuitate sunt rugaţi să contacteze call center-ul Blue Air pentru schimbarea datelor de călătorie. Această modificare poate fi solicitată cu până la patru ore înaintea orei de zbor iniţiale şi nu se va aplica în cazul neprezentării la îmbarcare. Biletele nu sunt rambursabile. Confirmăm pe această cale faptul Blue Air nu a anulat niciun zbor", precizează compania.
În ceea ce priveşte măsurile luate de Blue Air pentru asigurarea protecţiei pasagerilor în contextul generat de COVID-19, acestea constau în: verificări permanente ale funcţionării corecte a filtrelor de aer din avioane - filtrele HEPA din aeronavele Blue Air au performanţe similare cu ale celor folosite pentru menţinerea aerului curat în sălile de operaţii ale spitalelor, fiind capabile să capteze peste 99,97% din microbii aerieni din aerul filtrat; dezinfectarea, prin nebulizare, a tuturor aeronavelor companiei - nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană şi care foloseşte substanţe testate împotriva bacteriilor, sporilor şi virusurilor, ce pătrund în absolut toate spaţiile aeronavei (după 6 minute de distribuţie a substanţei active, avionul devine complet steril); suplimentarea numărului de măşti şi a cantităţii de gel dezinfectant; furnizarea de şerveţele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor; informarea permanentă a echipajelor şi a pasagerilor cu privire la modalităţile de prevenţie.
În plus, Blue Air a luat legătura cu factorii responsabili din Ministerului Sănătăţii, pentru a asigura corelarea acţiunilor proprii cu cele întreprinse de autorităţi la nivel naţional.
"Monitorizăm constant situaţia şi, în funcţie de evoluţia acesteia, vom implementa toate măsurile necesare, păstrând ca prioritate siguranţa pasagerilor şi a echipajelor noastre", dau asigurări reprezentanţii companiei.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi. Cu un model de business bazat pe reducerea complexităţii, respectiv Low Cost - Low Complexity, cu abordare centrată pe nevoile pasagerilor, Blue Air ţinteşte să devină lider în rândul companiilor aeriene din Europa Centrală şi de Est.
Compania operează avioane tip Boeing 737 şi are în derulare un program amplu de înnoire a flotei pentru a oferi pasagerilor cele mai bune condiţii de călătorie. Cu o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti, pasionaţi de aviaţie, compania are un istoric impecabil în siguranţa zborului.
În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri. Compania este certificată IATA Operational Safety Audit (IOSA) de către International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS