Batalia gigantilor la salonul aeronautic de la Paris. Modelele cu care Airbus si Boeing se bat pentru suprematie
Airbus si Boeing s-au pozitionat pentru prezentari importante la salonul aeronautic care incepe luni la Paris, in lupta aprinsa pentru suprematia pe piata avioanelor comerciale, relateaza CNBC.
In cazul Airbus, atentia se va concentra pe noul avion A350 XWB, care a efectuat vineri primul sau zbor test.
Boeing va miza pe anuntarea asteptata a celei de-a treia versiuni, mai mari, a aeronavei 787 Dreamliner.
Asa cum se intampla de obicei, ambele companii vor incerca sa demonstreze ca reusesc sa castige comenzi in detrimentul celeilalte.
Salonul din acest an are loc intr-o perioada in care atat Airbus cat si Boeing se afla in cea mai buna forma financiara. Ambele au profituri si comenzi in crestere, datorita cererii mondiale pentru avioane cu consum redus de carburant.
Comenzile primite de Boeing si Airbus se intind in majoritatea cazurilor pe mai multi ani, iar in unele cazuri pana la sfarsitul deceniului.
Pe langa cresterea comenzilor, intrebarea este daca cei doi producatori de avioane reusesc cu succes sa isi mareasca si marrjele de profit si eficienta productiei.
In ultimii Ani, Airbus a reusit sa isi imbunatateasca eficienta liniilor de productie, in timp ce Boeing a anuntat ca trebuie sa isi mareasca marjele, iar acest fapt se va intampla odata cu cresterea productiei 787.
Succesul din anii urmatori va fi determinat, in ambele cazuri, de lansarea si livrarea unor noi modele de aeronave.
Boeing s-a confruntat cu numeroase intarzieri costisitoare in productia 787, inclusiv cu consemnarea la sol a aeronavelor din cauza unor incendii la baterii si se concentreaza pe evitarea unor probleme similare cu 737MAX.
Airbus urmeaza la randul ei sa faca primele livrari de avioane A350 XWB spre sfarsitul acestui an.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS