Autostrada Sebes - Turda va fi construita de romani, italieni si austrieci cu 6 milioane euro/kilometru
Austostrada. Sursa foto: Mediafax
CNADNR a selectat constructori romani, italieni si austrieci pentru constructia autostrazii Sebes-Turda, de 70 de kilometri si arata ca derularea licitatiei aferenta celor patru tronsoane a fost realizata in timp record, "unic in istoria CNADNR", iar pretul pe kilometru este de 6 milioane euro.
Pentru lotul 1, cu o lungime de 17 kilometri, a fost selectata asocierea italiana Impregilo - Salini, in vreme ce lotul al doilea, de 24,2 kilometri, va fi proiectat si construit de asocierea de firme italiene si romanesti RCM Construzioni/ Imob Lux Construct /Consinit /Societatea de Constructii Napoca/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/ T Dancor RomConstruct / Shelter Construct/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna/ Schiavo & C/Eurocerad International.
Lotul al treilea, de 12,4 kilometri, a fost adjudecat de asocierea italiana Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, iar ultimul tronson, de 16,3 kilometri, a fost atribuit PORR Construct - PORR Bau (Austria).
"Mentionam ca derularea licitatiei aferenta celor patru tronsoane de autostrada a fost realizata in timp record, unic in istoria CNADNR, respectiv 50 de zile calendaristice. De asemenea, precizam ca in urma derularii procedurii de licitatie in vederea atribuirii contractului «Proiectare si executie autostrada Sebes-Turda, Loturile 1, 2, 3, 4», valoarea unui kilometru de autostrada este de 6 milioane euro", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
Lucrarile sunt finantate cu bani europeni, din Fondul de Coeziune (85%), si de la bugetul de stat, iar termenul pentru finalizarea acestora este de 70 de luni de la data atribuirii.
Mai multe despre:
#Autostrada Sebes - Turda#infrastructura
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS