Autostrada Orastie - Sibiu, planificata sa fie gata in T3 din 2018
Autostrada Orastie - Sibiu are planificata data de finalizare trimestrul III din 2018, iar valoarea investitiei ramase se ridica la 92,4 milioane euro, potrivit Ministerului Fondurilor Europene. Acesta este unul dintre proiectele dedicate transporturilor rutiere care au fost fazate de autoritati pe Programul Operational Infrastructura Mare.
Data inceperii implementarii proiectului este T1 din 2016, iar de semnare a contractului de finantare este ultimul trimestru al acestui an, transmite Agerpres.
In trimestrul 2 din 2016 este planificata depunerea proiectului la Autoritatea de Management.
Proiectul Autostrazii Orastie - Sibiu, ca parte a Retelei de Transport Trans-Europene (TEN-T CORE), prevede construirea a 82,07 kilometri de autostrada care leaga cele doua orase.
Comisia Europeana a decis, in septembrie 2011, finantarea acestui proiect cu 510 milioane de euro din Fondul de Coeziune.
Autostrada a fost impartita in patru loturi de punere in aplicare. Loturile 1 si 2, avand lungimea de circa 44 km, au fost deschise traficului in 2013, iar loturile 3 si 4, in 2014.
In ceea ce priveste Lotul 3 (Saliste - Cunta) de 22 km, acesta face obiectul unei anchete penale dupa ce, pe o portiune din zona viaductului Aciliu, au aparut fisuri adanci, care au pus in pericol siguranta traficului rutier.
In 3 septembrie 2015, CNADNR a anuntat inchiderea circulatiei rutiere pe Autostrada A1 Orastie - Sibiu incepand din 7 septembrie, la 10 luni de la inaugurarea acesteia, intre Nod rutier Saliste (km 270+020) - Nod rutier Cunta (km 292+455), in vederea remedierii degradarilor constatate la km 275+650 al autostrazii.
CNADNR a impus constructorului autostrazii Orastie - Sibiu, Salini Impregilo, sa refaca portiunea de 200 - 300 de metri din corpul de autostrada unde au aparut degradarile, prin demolare si reconstructie in conformitate cu proiectul tehnic aprobat.
Procurorii DNA au deschis un dosar penal, in care a fost inceputa urmarirea penala in rem, in legatura cu savarsirea unor posibile fapte de coruptie in construirea autostrazii Sibiu-Orastie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS