80.000 de avioane au transportat peste 7 milioane de calatori pe Aeroportul Otopeni, in prima parte a anului. Traficul aerian a crescut cu 16.5%
Avion
Traficul aerian inregistrat in primele 8 luni din acest an pe cele doua aeroporturi ale Capitalei a crescut cu 16,5%, pana la peste 7,14 milioane de pasageri si aproape 80.000 de miscari de aeronave, comparativ cu aceeasi perioada din anul anterior, releva datele Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB), publicate luni.
Conform sursei citate, in intervalul ianuarie - august, din totalul celor 7.141.740 de pasageri si 79.660 miscari de aeronave (aterizari si decolari) inregistrate la nivelul ambelor aeroporturi din Bucuresti, pe Aeroportul Henri Coanda s-au consemnat 7.138.426 de pasageri si 71.236 miscari de aeronave.
"Numarul pasagerilor care au tranzitat aeroporturile Bucurestiului in perioada ianuarie - august 2016 a inregistrat o crestere de 16,5%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, creandu-se astfel premisele atingerii pragului de 10 milioane de pasageri in intreg anul 2016. Evolutia numarului de pasageri pe cele doua aeroporturi ale Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti devanseaza semnificativ tendinta generala inregistrata la nivel european", se mentioneaza in comunicatul de presa al CNAB.
Statistica oficiala arata, totodata, ca pe aeroporturile Capitalei s-a inregistrat o crestere a numarului de miscari de aeronave, depasind si la acest capitol trendul european. Astfel, in primele opt luni ale anului 2016, numarul miscarilor de aeronave pe aeroporturile din Bucuresti a crescut cu 10,3%, fata de aceeasi perioada din 2015.
In prezent, pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti opereaza 37 de companii aeriene, care transporta pasageri catre 92 de destinatii.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) si-a inceput activitatea la data de 5 februarie 2010 si asigura coordonarea operationala si managementul celor doua aeroporturi ale Capitalei. CNAB a fost infiintata prin fuziunea societatilor care gestionau aeroporturile bucurestene, respectiv Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti Baneasa Aurel Vlaicu.
Mai multe despre:
#Aeroportul Otopeni#avioane
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS