Air France: Este legal sa imprumutam bani de la pasageri in caz de "dificultati"
Air France, compania blamata pentru gestionarea zborului Paris-Beirut, redirectionat catre Damasc, iar apoi catre Cipru, din cauza problemelor de securitate din Liban, a declarat vineri ca legea ii permite sa solicite bani de la pasageri in caz de "dificultati", relateaza AFP.
Compania a facut aceasta declaratie la o zi dupa marturiile pasagerilor zborului Paris-Beirut, redirectionat catre Cipru, care spuneau ca li s-a cerut sa plateasca suplimentar. Mai multi pasageri au povestit ca echipajul a inceput o cheta pentru a plati kerosenul, inainte de a gasi o alta solutie.
"Air France a platit ea insasi plinul, insa compania nu doreste sa intre in detaliile acestei reglementari", a declarat un purtator de cuvant.
Compania a facut o "evidenta a bunurilor lichide detinute de pasageri la Damasc, ca anticipatie si in caz de nevoie", o dispozitie prevazuta de articolul L6522-4 din Codul Transporturilor, a adaugat aceasta. Textul il autorizeaza pe comandantul de bord, "in caz de dificultati in executarea mandatului sau", sa "imprumute sumele indispensabile" pentru a efectua reparatii, "a asigura securitatea persoanelor imbarcate si protejarea cargoului" sau "a angaja personal suplimentar pentru perioada de timp necesara finalizarii misiunii".
Un patron care se afla la bordul zborului redirectionat miercuri a povestit pentru AFP ca echipajul, la aterizarea in capitala siriana, a "intrebat daca pasagerii pot contribui pentru a alimenta cu kerosen", precizand ca "apoi, ei au rezolvat problema".
Intrebata de France Info, o pasagera a spus ca echipajul a "colectat" 17.000 de dolari, suma pe care compania nu a dorit sa o comenteze.
Air France a redirectionat miercuri seara acest zbor cu destinatia Beirut din cauza problemelor pe soseaua catre aeroportul Rafik Hariri. Dupa ce a facut plinul la Damasc, avionul a aterizat pe aeroportul cipriot din Larnaca, unde cei 174 de pasageri au fost preluati de companie.
Air France a fost acuzata pe retelele de socializare ca a preferat sa aterizeze avionul la Damasc, capitala unui stat aflat in pragul razboiului civil, in loc de Beirut. informeaza Mediafax.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS