Aflată în mijlocul unor turbulențe interne, Ryanair scoate Craiova și Oradea din programul de iarnă, după ce a renunțat la operațiunile de la Timișoara. Piloții amenință cu greve de Paști
Ryanair
Compania aeriană irlandeză Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, scoate și Craiova din programul de iarnă, după ce a luat aceeași decizie și în legătură cu Oradea și a închis baza de la Timișoara, scrie Profit.ro.
Decizia de a nu mai opera pe aeroportul din Oradea a fost luată din motive comerciale, în timp ce închiderea bazei de la Timișoara a fost argumentată prin slaba performanță comercială, în condițiile în care cererea de aeronave Ryanair este tot mai mare pe alte aeroporturi din Europa.
Potrivit www.ebihoreanul.ro, Ryanair va sista, din toamnă, toate zborurile pe care le operează din şi către Aeroportul Internaţional Oradea, urmând să revină în sezonul de vară.
“Din motive comerciale, Ryanair nu va opera zboruri din/către Oradea în programul de Iarnă 2018. Vom continua să operăm 5 rute pentru programul Vara 2018, către Milano Bergamo, Memmingen, Barcelona Girona, Dusseldorf Weeze şi Londra Stansted, acestea fiind acum disponibile pentru rezervări pe Ryanair.com", au transmis reprezentanţii companiei irlandeze, citați de publicația locală.
Orarele de iarnă ale companiilor aeriene debutează de regulă la finalul lunii octombrie.
Din Craiova, Ryanair operează curse către Valencia (Spania) de două ori pe săptămână. La acest moment, însă, nu mai pot fi efectuate rezervări mai departe de 25 octombrie 2018, scrie Profit.ro.
Ryanair trece printr-o perioadă de turbulențe, în condițiile în care anul trecut s-a confruntat cu o situație fără precedent în care a fost nevoită să anuleze zeci de mii de curse din cauza lipsei de personal și cu prima grevă a piloților din istoria companiei.
Lucrurile nu stau mai bine nici în prezent, un grup de piloți cerând, la sfârșitul lunii trecute, demisia directorului general Michael O’Leary, semn că tensiunile din interiorul celei mai mari companii aeriene low-cost din Europa continuă să fie ridicate.
Într-o scrisoare adresată directorului general Michael O’Leary, Consiliul reprezentanţilor angajaţilor europeni (EERC), menţionează că numărul piloţilor care pleacă din companie nu a scăzut de anul trecut, când lipsa angajaţilor a forţat Ryanair să anuleze 20.000 de zboruri şi să-şi reducă planurile de extindere, scrie Reuters, preluată de Agerpres.
Capitalizarea bursieră a Ryanair a scăzut cu peste două miliarde de euro din 15 septembrie, când au fost anunţate primele anulări de zboruri.
"Conform estimărilor noastre, se pare că sunt inevitabile noi anulări ale zborurilor, din cauza demisiilor piloţilor", iar predicţiile directorului general privind o mişcare de protest în următoarele săptămâni sunt "alarmiste", se arată în scrisoare.
În februarie, O’Leary a declarat că sunt posibile greve ale angajaţilor în timpul vacanţei de Paşti. În decembrie, Ryanair a avut primele negocieri cu sindicatele din istoria de 32 de ani a companiei, care au ajutat la evitarea unei greve la nivel european. Dar discuţiile s-au împotmolit în ultimele săptămâni.
Compania irlandeză îşi menţine în continuare estimările potrivit cărora, în exerciţiul financiar ce se va încheia la data de 31 martie 2018, va înregistra un profit după taxe de 1,4-1,45 miliarde de euro.
Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa după numărul de pasageri, este a patra din România după numărul de pasageri transportați (după Wizz Air, Blue Air și Tarom) și operează 21 de rute.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS