Pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă şi securitate a activităţilor aeroportuare, precum şi pentru minimizarea disconfortului pasagerilor, lucrările de reparaţii se vor defăşura în intervalul orar 16.00 – 06.00.

Potrivit companiei, în fiecare noapte se finalizează 1.500 – 1.700 de metri pătraţi, lucrările constând în frezarea mixturilor asfaltice existente, pe o grosime de zece centimetri, şi aşternerea a două straturi noi de mixturi asfaltice.

Reparaţiile curente au un grad de complexitate ridicat şi se desfăşoară în ritm susţinut până la finalizarea lucrărilor, care vor totaliza 38.000 de metri pătraţi.

Finalizarea lucrărilor permite operarea pistei numărul 1 la capacitate maximă, inclusiv în condiţii de vizibilitate redusă (ceaţă, ninsoare abundentă) sau vreme nefavorabilă.

”Împreună cu echipa CNAB, depunem toate eforturile pentru a asigura un nivel înalt de securitate şi confort pentru toţi pasagerii care tranzitează aeroporturile bucureştene. Dispunem de tehnica şi personalul pregătit pentru operaţiunile speciale pe aeroport şi am luat măsurile necesare pentru pentru operarea în deplină siguranţă a tuturor aeronavelor”, a precizat directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Bogdan Mîndrescu.

În trimestrul al doilea al acestui an, pe suprafaţa de mişcare s-au efectuat lucrări constând în aşternere de covor asfaltic pe căi de rulare şi platforme, totalizând 22.500 metri pătraţi.

De asemenea, tot în acest an au fost înlocuite dale de beton la căile de rulare şi platforme, pe o suprafaţă totală de peste 4.600 de metri pătraţi.