Aeroportul Henri Coandă a intrat în reparații
Aeroportul Henri Coanda
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a început, luna aceasta, lucrările de reparaţii la structura rutieră a pistei numărul 1 a Aeroportului Internaţional Henri Coandă.
Pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă şi securitate a activităţilor aeroportuare, precum şi pentru minimizarea disconfortului pasagerilor, lucrările de reparaţii se vor defăşura în intervalul orar 16.00 – 06.00.
Potrivit companiei, în fiecare noapte se finalizează 1.500 – 1.700 de metri pătraţi, lucrările constând în frezarea mixturilor asfaltice existente, pe o grosime de zece centimetri, şi aşternerea a două straturi noi de mixturi asfaltice.
Reparaţiile curente au un grad de complexitate ridicat şi se desfăşoară în ritm susţinut până la finalizarea lucrărilor, care vor totaliza 38.000 de metri pătraţi.
Finalizarea lucrărilor permite operarea pistei numărul 1 la capacitate maximă, inclusiv în condiţii de vizibilitate redusă (ceaţă, ninsoare abundentă) sau vreme nefavorabilă.
”Împreună cu echipa CNAB, depunem toate eforturile pentru a asigura un nivel înalt de securitate şi confort pentru toţi pasagerii care tranzitează aeroporturile bucureştene. Dispunem de tehnica şi personalul pregătit pentru operaţiunile speciale pe aeroport şi am luat măsurile necesare pentru pentru operarea în deplină siguranţă a tuturor aeronavelor”, a precizat directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Bogdan Mîndrescu.
În trimestrul al doilea al acestui an, pe suprafaţa de mişcare s-au efectuat lucrări constând în aşternere de covor asfaltic pe căi de rulare şi platforme, totalizând 22.500 metri pătraţi.
De asemenea, tot în acest an au fost înlocuite dale de beton la căile de rulare şi platforme, pe o suprafaţă totală de peste 4.600 de metri pătraţi.
Mai multe despre:
#Aeroportul Otopeni#reparatii
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS