Aeroportul Băneasa ar putea fi redeschis pentru traficul de pasageri, în mai puțin de doi ani
Aeroportul Baneasa - Aurel Vlaicu
Aeroportul Băneasa ar putea fi redeschis pentru traficul comercial de pasageri în mai puţin de doi ani, după extinderea capacităţii la 300 de persoane pe oră, a afirmat, luni, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), Valentin Iordache.
"Pista e una dintre cele mai moderne şi mai bune din toată regiunea aceasta a Europei. Este o pistă de asfalt, elastică, în bună stare, dar deocamdată terminalul este deschis doar pe zona de aviaţie generală - business. Urmează să se modernizeze terminalul şi celelalte trei corpuri de clădire şi odată redeschise şi acelea vom avea o capacitate care nu va fi spectaculoasă, vor fi undeva la 300 de pasageri pe oră pe flux", a declarat Valentin Iordache, citat de Agerpres.
Acesta a precizat că nu se poate estima un termen exact al redeschiderii, având vedere că trebuie făcute licitaţii, dar dacă acestea nu vor fi contestate în cel mult doi ani aeroportul ar putea fi operaţional şi pe partea de terminal.
Valentin Iordache a spus că pe Aeroportul Băneasa au fost prelucraţi în trecut până la 2,5 milioane de pasageri pe an, dar că în prezent nu se mai poate ajunge la asemenea cifre pe terminalul existent, ci la 300.000 de pasageri în condiţii de business.
"Având în vedere că este şi în oraş poate fi folosit pentru curse business, pentru curse cu mai mult business decât economy sau pentru chartere pentru că operarea pe Băneasa va fi mai scumpă decât pe Otopeni", a declarat Valentin Iordache.
Mai multe despre:
#Aeroportul Baneasa#transport aerian
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS