SOCIAL BRANDS: top 100 cele mai performante branduri in social media
Dupa masurarea performantei in social media a peste 300 de branduri, agentia britanica Headstream and Brandwatch's a publicat pe 29 mai un raport cu top 100 social brands.
Studiul este la a doua edtie si a devenit deja un reper in stabilirea ierarhiei „sociale” a brandurilor. Anul acesta conduc in clasament cele din industria alimentara, de travel & leisure si telecom.
Producatorul de sucuri de fructe Innocence este in fruntea listei, cu cel mai bun scor „social”. Urmeaza gigantul Starbucks, retailerul cu cea mai mare retea de cafenele din lume si cu una din cele mai mari comunitati de pe Facebook (peste 30 milioane de fani) si Giffgaff, noul serviciu de telefonie mobila detinut de operatorul O2.
Pentru stabilirea performantei in social media s-a facut o cercetare a activitatii brandurilor pe Facebook, Twitter, YouTube, Foursquare, Google+, forumuri, site-urile si blogurile de brand. A contat cat de bine au stiut brandurile sa creeze o relatie win-win cu utilizatorii, sa asculte activ si sa aiba o prezenta buna in social media.
Sursa: econsultancy.com
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS