"Prin proiectul propus se reduc termenele in care furnizorii au obligatia sa realizeze activitatile specifice asociate diferitelor faze ale procesului de portare. Se reduce semnificativ termenul in care furnizorul donor trebuie sa raspunda unei cereri de portare de la patru zile lucratoare la o singura zi. Reducerea acestui termen va permite ca portarea sa fie realizata mai rapid chiar si in cazurile in care furnizorul donor identifica probleme la completarea cererii si este necesara reintroducerea acesteia", potrivit oficialilor ANCOM.

Dupa validarea cererii de portare, abonatilor care solicita portarea li se va activa numarul de telefon in cel mult o zi lucratoare.

Durata maxima potentiala de intrerupere a serviciului in cursul procesului de portare a fost de asemenea redusa la patru ore in loc de cinci (in cazul portarii numerelor de telefonie fixa) si la trei ore in loc de patru ore (in cazul portarii numerelor de telefonie mobila).

Citeste si:

De ce, in toate reclamele, iPhone are intotdeauna ora setata la 9:41 AM GALERIE FOTO + VIDEO

Narcisismul sefilor, vinovat de moartea companiilor. Cum s-au salvat branduri ca Apple, Google sau HP