La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienti, reusind sa atraga peste 60 de mii de noi clienti in ultimul trimestrul. Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2009 insa, numarul acestora a scazut cu 5%.

Cum motiveaza operatorul de telefonie mobila acest lucru? Degradarea climatului economic a avut efecte negative asupra clientilor organizatiei, in special pe segmentul PrePay, sustin oficialii.

In ceea ce priveste abonatii companiei, rata de reziliere a contractelor a fost mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei, potrivit CEO Orange Romania, Thierry Millet.

Venitul mediu anual al unui utilizator Orange a fost anul trecut de aproximativ 83 de euro.

„Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze”, a declarat Thierry Millet.

In ceea ce priveste rezultatele financiare, Orange a inregistrat, la sfarsitul anului trecut, venituri totale de 973 de milioane de euro.