Online-ul romanesc in saptamana 30 aprilie - 6 mai
Consumul general la nivel de piata si-a continuat tendinta de scadere de la finalul lunii aprilie: cu 1.3% pentru numarul mediu de afisari pe zi, care a coborat de la 43,8 mil la 43,3 mil, si cu 1% pentru numarul mediu de vizite pe zi, care a ajuns la 10.16 mil de la cele 10.25 mil insumate in saptamana precedenta.
Top companii
Internet ProTV - ramane lider in clasament, cu peste 1 mil de unici in medie pe zi, mai precis 1.038 mil, cu 4.2% in scadere fata de saptamana anterioara si cu 5.4% in scadere la volumul de afisari
Mediafax Group - isi pastreaza pozitia secunda, dar coboara cu 3.6 %, ajungand la 898.000 de unici in medie pe zi. Numarul de pagini vizualizate sunt si ele in scadere cu 3%
Q2M Interactive Advertising - are un plus de 4% la numarul total de vizitatori unici in medie pe zi, care ajunge la 666.000 si de 4.2% pentru suma afisarilor
Adevarul Holding - are o pierdere substantiala la numarul de clienti unici in medie pe zi, care scade cu 7% si ajunge la 380.000
Top cele mai vizitate site-uri:
Cancan.ro - ramane lider cu 277.600 unici in medie pe zi, dar in scadere cu 5.5% fata de saptamana precedenta Sport.ro - urca pe pozitia a doua cu cei 260.400 unici in medie pe zi, cu 5% mai putini fata de intervalul anterior Libertatea.ro - are cu 3% mai putini unici in medie pe zi, dar urca cu cei 260.000 in top 3 site-uri
Stirileprotv.ro - coboara la 254.500 unici in medie pe zi, cu un minus de 10% fata de saptamana precedenta